10 Reacties

3 jaar geleden
Jumbo en Aldi geen ervaring
Luiers van lidl niet zo’n fan (maat 1 & 2). Het maatje dat m’n dochtertje nu zou moeten dragen (maat 2) heeft ook geen indicator, wat ik jammer vond.
En slorpt echt niet goed op. Toen ze nog geen vaste voeding at en ze deed 💩.
Zat haar poepje letterlijk in een plasje kak omdat de pampers niet opslorpen.
Ze zijn super dun. Dus er zit ook geen ‘materie’ in om te kunnen opslorpen. Waardoor ook vaak lekkage.
Nu ze vaste voeding eet heb ik het nog niet opnieuw gebruikt.
Geen maatje 4 maar wou toch even mijn ervaring van maatje 1 en 2 delen 😇

3 jaar geleden
Ik gebruik Lidl maat 4 en ik vind ze prima. Ik heb hiervoor die van Etos, Jumbo en ook een pak pampers (maat 3) gehad en ik merk geen verschil.Van maar 3 vd Jumbo dat ze iets kleiner zijn, wellicht is dat met maat 4 ook zo maar dat weet ik niet. Ik heb 1x een pak van de AH maat 4 gekocht en ook daar merk ik geen verschil mee. Ik vind het wel handig om ze bij de Lidl te kopen want daar doe ik ook mijn meeste boodschappen dus dan kan dat meteen mee. Ook fan van de billendoekjes van de Lidl omdat er geen sterke geur aan zit. Op een gegeven moment associeer ik de geparfumeerde geur met poep en kan ik er niet meer tegen haha. Maar daar vroeg je niet naar eigenlijk :p
Ook de nachten houden de luiers van de lidl bij mij gewoon vol. Ik verschoon denk ik gemiddeld 5x per dag en ik heb ook geen rode billetjes gehad nog.

3 jaar geleden
Ik gebruik meestal wasbare luiers, maar voor nood heb ik 1 pak lidl luiers, maat 3 geloof ik. In vergelijking met wasbare luiers vind ik het niks (stinkt veel sneller, vaker poep op de rug), maar voor een wegwerp luier doet ie het wat mij betreft prima. Geen indicator inderdaad, maar ook hier nog geen rode billen gehad en ook na een aantal grote plassen nog prima droog.

3 jaar geleden
Ervaring met Jumbo... De goedkoopste zijn prima, die extra zachte vind ik net wat fijner. Toevallig laatst ook een pak bij de Lidl gehaald en ook deze bevallen prima!

3 jaar geleden
Ik ben fan van de Jumbo luiers.
Ik ga er zelfs weleens boodschappen doen voor de luiers (winkel verder weg? Beste pasvorm voor onze kleine, zowel met maatje 2 en 3.
Ze absorberen goed en zijn zacht voor de huid. Beter dan Etos, AH, pampers normaal en eco, Kruidvat normaal en eco of Eco Naty voor ons.
Daarnaast gebruiken we wasbare luiers voor thuis overdag.

3 jaar geleden
De luiers van Lidl gekocht, heeeeel fijn. Eigenlijk vergelijkbaar met Pampers, goede pasvorm en hele fijne prijs! Bedankt voor jullie tips en ervaringen!