24 Reacties

3 jaar geleden

Awwwhh , k snap je helemaal heb verder ook geen vriendinnen. Maar bij deze wil ik je van harte feliciteren met je verjaardag 🎈😘

3 jaar geleden

Ouhn das niet fijn maar van mij een dikke proficiat met jouw verjaardag! Geniet ervan samen met jouw gezin 😊

3 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd met je 30e! En eerste verjaardag als mama! Vind het heel rot dat jij je zo voelt en je vriendinnen je vergeten.. probeer alsnog te genieten met je gezin! Vergeet niet, voor je zoontje ben JIJ zijn heeele wereld! 💛

3 jaar geleden

Gelukkige verjaardag lieve mama 🥰

3 jaar geleden

Gefeliciteerd lieve mama ♥️

3 jaar geleden

Gefeliciteerd lieve mama! 🥰❤️

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!! 🎈 jammer dat in de app niemand eraan gedacht heeft.. 🙁 hopelijk kun je evengoed genieten van deze mooie dag

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hopelijk trakteert je kleine je op een grote glimlach en dikke knuffel 😊 Wel wat herkenning, veel mensen vergeten mijn verjaardag ook maar dat komt ook omdat ik het er zelf nooit over heb dus bij mij is het ook mijn eigen fout.. maar leuk is anders!

3 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🥳 De belangrijkste mensen hebben al aan je gedacht, dat is natuurlijk al super fijn en wie weet krijg je vandaag toch nog de felicitaties van je vrienden. De dag is nog niet om. Probeer er ondanks alles van te genieten en laat het je dag niet beïnvloeden! Vanavond misschien lekker flesje wijn op trekken met je partner😁🥳

3 jaar geleden

Een fijne verjaardag gewenst

3 jaar geleden

Gefeliciteerd met je verjaardag!

3 jaar geleden

He lieve mama, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!🎈 Ik hoop dat je ondanks dit gevoel toch een fijne verjaardag hebt. Het is je eerste verjaardag als mama! Wees trots op wat je bereikt hebt tot nu toe. En het kleine mensje wat je op de wereld hebt gezet. Dat is het belangrijkste. vrienden komen en gaan in het leven, en de ene loopt wat langer mee dan de ander. Zo zie ik het altijd. Probeer er vooral niet teveel bij stil te staan, en vooral voor jezelf en je gezin er te zijn.

3 jaar geleden

Fijne verjaardag!!!🥳🥳🥳🥳🥳 Gewoon zelf een feestje maken heb ik ook gedaan. Lekker mezelf verwend met nageltjes doen 🥳

3 jaar geleden

Een hele fijne verjaardag gewenst !🥳💕

3 jaar geleden

Een hele fijne verjaardag toegewenst. Hebben ze inmiddels wel al gefeliciteerd?

3 jaar geleden

Gefeliciteerd met je verjaardag! ❤️ ik herken je gevoel enorm.. zo rot!

3 jaar geleden

Lieve mama's, enorm bedankt voor al jullie lieve reacties ❤️ Jullie laten me in ieder geval weten dat ik niet alleen ben!🤍🤍

3 jaar geleden

Hieperdepiep hoeraaaaa, 🧡🥳🥳🥳🥳 jij bent jarig en je gaat het vandaag vieren. Trek een mooie outfit aan en ga fijn met je partner en zoontje koffie met taart in de stad eten. Maak er een fijne en liefdevolle dag van. Powervrouw 💪🏼

3 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je je toch wel een beetje jarig hebt gevoeld en je geniet van je man en je zoontje🥳

3 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd 🥳 😘