7 Reacties

3 jaar geleden
Van het verband geen idee, maar wel een vraag. Heb je al eerder een implanon staafje gehad? En zo ja, wat is je ervaring ermee? Voor mijn zwangerschap heb ik altijd de pil geslikt, mycrogynon 50, en ik had altijd last van migraine in m’n stopweek. Was gelijk helemaal over toen ik met de pil stopte. Dus ik wil niet meer aan de pil, maar ben nog erg aan het twijfelen over welke anticonceptie dan. Zitten er in de implanon veel hormonen?
Ik hoor het graag van je.

3 jaar geleden
Drukverband kan prima eraf (mijn ervaring) alleen toen ik hem liet zetten een aantal jaar geleden werd mijn hele bovenarm paars na een paar dagen. En beurs is stijf dus ik weet niet of je baantjes wil gaan trekken, maar beetje op de spierpijn letten 😊

3 jaar geleden
Reactie op Lin-AM
Van het verband geen idee, maar wel een vraag. Heb je al eerder een implano ...
Ik heb ook last van hormonale migraine. Bij mij is t begonnen na m'n eerste kindje. Ze hebben bij mij vanalles met hormonen geprobeerd en andere medicijnen. Uiteindelijk een spiraaltje laten plaatsen. Mirena. Het onderdrukte het wel een beetje. Dus het werd wel minder daardoor omdat je haast geen menstruatie hebt. Alle andere pillen had ik er wel last van. Bij mij was t advies het staafje niet te nemen met migraine. Ik ben nu zelf begonnen met de minipil. Omdat dat voor heel veel mensen heeft geholpen de migraine te onderdrukken. Ik kan nog niet zeggen of t werkt aangezien ik pas 3 weken hem slik. Maar koperspiraal is ook een optie omdat het geen hormonen bevat. Succes!