Ik heb een ijsblokjes houder met deksel waar ik hapjes in had ingevroren. Maar vervolgens kreeg ik ze bevroren er met geen mogelijkheid meer uit 😂. HOE werkt dit?! Wie kan mij de handige truc vertellen? Het is overigens een harde vorm, niet met de flexibele onderkant.
Hahaha, herkenbaar, idd even warm water aan de onderkant. Of op een bakje met gekookt water even in de stoom laten staan. Wij hebben ze van Joseph en Joseph net gekocht, maar nog geen ervaring met ze eruit te halen, dus ben benieuwd!!!....
Thanks! Maaaruhhh.. als ik er maar 1 of 2 uit wil halen?
Ik had ergens op dit forum iets gelezen dat je iets in het bakje kon leggen zodat je erna ze er zo per stuk uit kon floepen. Maar ik kan het nergens meer vinden 😫
Plaatselijk verwarmen.
Wat ik overigens doe als alles bevroren is, haal ik alles eruit en stop het in een diepvrieszakje, net als de deelblokjes zegmaar, die je in de super koopt. Dan kun je ook de vorm weer gebruiken voor wat anders
Ik doe de hapjes vanuit de ijsblokhouder in een afsluitbare zak. Zo kan ik ze er met heet water makkelijk uithalen, in het zakje stoppen en daarna 1 voor 1 uit het zakje halen zonder gedoe
Je kan ze er allemaal uithalen en in een hersluitbaarzakje in de vriezer doen! Kan je er dan gemakkelijk een paar uithalen en heb je je ijsblokvormpjes weer klaar voor gebruik voor nieuwe porties 🤗