18 Reacties

3 jaar geleden

Heel even in warm water leggen, dan dooit de buitenkant iets en ballen ze er zo uit.

3 jaar geleden

Vallen 😅
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Hahaha, herkenbaar, idd even warm water aan de onderkant. Of op een bakje met gekookt water even in de stoom laten staan. Wij hebben ze van Joseph en Joseph net gekocht, maar nog geen ervaring met ze eruit te halen, dus ben benieuwd!!!....

3 jaar geleden

Thanks! Maaaruhhh.. als ik er maar 1 of 2 uit wil halen?

3 jaar geleden

Reactie op BabyMS

Ik had ergens op dit forum iets gelezen dat je iets in het bakje kon leggen zodat je erna ze er zo per stuk uit kon floepen. Maar ik kan het nergens meer vinden 😫

3 jaar geleden

Siliconen ijsblokvormen. Zo veel gemakkelijker en goedkoop tweedehands te vinden 😀

3 jaar geleden

Ik ben overgestapt van een harde vorm naar een flexibele. Nu kan ik ze er een voor een gewoon uithalen

3 jaar geleden

Reactie op BabyMS

Plaatselijk verwarmen. Wat ik overigens doe als alles bevroren is, haal ik alles eruit en stop het in een diepvrieszakje, net als de deelblokjes zegmaar, die je in de super koopt. Dan kun je ook de vorm weer gebruiken voor wat anders

3 jaar geleden

Ik doe de hapjes vanuit de ijsblokhouder in een afsluitbare zak. Zo kan ik ze er met heet water makkelijk uithalen, in het zakje stoppen en daarna 1 voor 1 uit het zakje halen zonder gedoe

3 jaar geleden

Reactie op BabyMS

Je kan ze er allemaal uithalen en in een hersluitbaarzakje in de vriezer doen! Kan je er dan gemakkelijk een paar uithalen en heb je je ijsblokvormpjes weer klaar voor gebruik voor nieuwe porties 🤗
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik heb ijsblok bakjes bij de action gekocht. Met een silliconen bodem en een deksel. IDEAAL!! en maat €0,89 (uit mijn hoofd)

3 jaar geleden

Bij de zeeman heb je ijsblokbakjes met siliconen onderkant en deksel voor 1 euro

3 jaar geleden

Reactie op preggo23

Ik heb ijsblok bakjes bij de action gekocht. Met een silliconen bodem en ee ...
Deze heb ik ook, top! En, de blokjes gaan er een voor een uit

3 jaar geleden

Heeft iemand ze recent gekocht? Een aantal weken geleden heb ik overal gezocht maar ze waren er niet

3 jaar geleden

Reactie op BabyMS

Heeft iemand ze recent gekocht? Een aantal weken geleden heb ik overal gezo ...
Bij ons waren ze bij Zeeman er vorige week weer !

3 jaar geleden

Ik heb via bol.com met een silliconen bodem en bij de Hema xl ijsblokvormen

3 jaar geleden

Reactie op BabyMS

Heeft iemand ze recent gekocht? Een aantal weken geleden heb ik overal gezo ...
Ik heb ze vorige week bij de action gekocht. Lagen bij het bbq spul

3 jaar geleden

Wel opletten dat je een bpa vrije ijsblokjesvorm haalt :)