6 Reacties

5 jaar geleden

Geen idee ik heb dit altijd paar dagen voor ik ongesteld word sinds me laatste zwangerschap en als ik het dus niet heb weet ik dat ik zwanger ben is bij iedereen anders denk ik

5 jaar geleden

Het zou kunnen maar zo ziet het bij mij eruit als ik ongesteld moet worden. Heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad. Ze geven vaak aan dat het weinig is en maar 1-2 dagen duurt misschien dat even in de gaten houden.

5 jaar geleden

Het zou kunnen. Ik had bij mijn eerste kindje ook bloedverlies rond innesteling, toen was ik overtuigd dat ik ongesteld werd. Nu ben ik er net achter gekomen dat ik zwanger ben (1 mei NOD, vanochtend al getest) en ik had afgelopen maandag, dus 9 dpo ook wat licht bloedverlies/bloederig slijm zoals jij hierboven laat zien. Het duurde maar 1 dag en is dus snel weer weggegaan. Als het doorzet is mijn ervaring dat mijn ongesteldheid eraan komt.

5 jaar geleden

Reactie op MaeB

Het zou kunnen. Ik had bij mijn eerste kindje ook bloedverlies rond inneste ...
Oh proficiat. Ja ik weet niet goed wanneer ik een zwangerschapstest zou doen. Sommigen zeggen dat ik pas 5 mei eentje mag doen, andere zeggen vroeger. Dus ik weet het niet zo..

5 jaar geleden

Reactie op ShanaBanana

Oh proficiat. Ja ik weet niet goed wanneer ik een zwangerschapstest zou doe ...
Een vroege detectie of early kun je wel eerder doen dan je NOD. Ik heb wel express een daar dagen na de vermoedelijke innesteling gewacht zodat ik zeker weet dat er HCG meetbaar is.. Dus ik heb 12 dpo getest met een vroege detectie van CB.

5 jaar geleden

Ik heb zelf nooit tekenen voor mijn menstruatie. Ik ben gewoon van de een op andere dag volop aan het menstrueren 馃槄. Als het alleen bij het afvegen is en zo blijf en verder geen krampen zou het zomaar een innesteling kunnen zijn. Ik had bij mijn 1e zwangerschap overigens vaker echt helderrood bloedverlies in het eerste trimester (wel zonder krampen) en dat is gelukkig allemaal goed gegaan. Het kan alle kanten uit!