28 Reacties
4 jaar geleden
Maar elke dag ? Zelfs zonder zwangerschap vind ik het wat overdreven! Je mag de lekkerste taart voor je hebben maar als je er elke dag van moet eten is toch wel iets niet normaals !? Er is toch een dag tussen pauzeren soms ! Niet per de elke keer maar pauze ertussen vind ik logischer!
4 jaar geleden
Het niet willen en altijd willen is beide extreem ik zoek een mooi balance voor ons eigenlijk
4 jaar geleden
Samen aan een compromis werken, dat is alles wat je kunt doen als de drive bij partners geen match is. Zou het zeker geen demotiveren noemen, gewoon aangeven. Als het goed is vindt hij het ook niet echt gezellig als jij niet (echt) zin hebt, kun je het beter bewaren en een paar keer naar volle tevredenheid doen dan constant waar jij weinig zin in hebt.
4 jaar geleden
Het niet willen en altijd willen is beide extreem ik zoek een mooi balance ...
Dat is voor iedereen anders, niks is extreem. Zolang jij en je partner het oke vinden en ervan genieten , waarom niet? Je kan niet nu al zeggen wanneer je seks gaat hebben. De ene keer wil je wel de andere keer niet , en de ene keer heb je meer zin dan de andere keer .
4 jaar geleden
🤭 Ik zie dat ik de eerste ben maar ik heb echt geen elke dag seks meer. Vroeger in het begin. De eerste jaren wel meer. Nu zou 3 keer per week veel zijn.
Nu heb ik afgelopen jaren meerdere miskramen gehad, en dan heb je al helemaal geen zin in een polonaise aan je lijf. En de eerste 20 weken dat ik zwanger was durfde we niet eens. Natuurlijk zijn we wel creatief geweest. Maar elke dag vind ik wel obsessief. En als jij daar ook geen behoefte aan heb lijkt het me goed om dat eens te bespreken. Ik vind dat hij zich best wel even kan inhouden. Prima als stellen hierboven dit wel hebben en het prima hebben. Maar dit moet wel van twee kanten komen. Nu ik zwanger ben heb ik het best zwaar. Met mijn opgeblazen ledematen. Ik moet er echt niet aan denken elke dag! Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
4 jaar geleden
Heb ik al aangegeven! Duh lol maar het is een mooi manier van mutual understanding dat logisch even nadenken en hij uitzich zelf dit kan ook weten! Het is 2-2= 4 dat je niet elke dag dezelfde ding bang bang wil niemand normaal toch tenzij sex verslaafd!
Maar ik ben trots op mijn eigen dat mijn man zo is niet iedereen heeft zo man die aangetrokken is tot haar maar de vraag hier is niet van aangeven … dit is al gebeurd het gaat hier de vraag de dames die dezelfde probleem hebben hoe zij en op welke goeie manier hem te vertellen!! Aangeven is simple maar er bestaat goeie ideeën hoe en wat dit gaat niet om dames die geen probleem mee hebben in deze topic enkel dames die dezelfde probleem vinden !
4 jaar geleden
Dames het gaat hier om dames die dezelfde probleem als de topic hebben niet degene die deze probleem niet hebben en onnodig commentaar is hier niet gevraagd geweest !
4 jaar geleden
Sorry daisy was niet voor jou vorige berichten excuses het was meer voor boven commentaar zoals de dame fabiah
4 jaar geleden
Ik heb deze topic begonnen om dezelfde dames tegen te komen geen advies gevraagd aan andere dames die niet in dezelfde situatie en boot zitten zij zullen zo e zo niet snappen wat ik hier bedoel