14 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij zijn de richtlijnen voor zuigelingenvoeding binnen de EU overal hetzelfde en streng gereguleerd. En er is nagenoeg geen verschil tussen volledige zuigenlingenvoeding (0-6 maanden) en de opvolgmelk. Ik zou dus lekker in Italië een pak 0-6 maanden kopen, dan zit je altijd goed! Het enige verschil is dat er in de opvolgmelk iets meer ijzer zit. Maar omdat je ook borstvoeding en (denk ik?) hapjes geeft is dat geen enkel probleem!

3 jaar geleden

Wij gaan ook dit weekend naar Italie en had zelf dit online gevonden;

3 jaar geleden

Ook een handig lijstje ;)

3 jaar geleden

Reactie op jipjvw

Ook een handig lijstje ;)
Kijk! Deze is zeker handig ook!

3 jaar geleden

Wij zijn net gisteren terug gekomen van twee weken vakantie in Italië. We hebben daar opvolgmelk van Aptamil gekocht. Daarnaast had ik een staafmixer mee zodat ik zelf fruit en groente voor onze dochter kon maken.

3 jaar geleden

Reactie op Ilo86

Wij zijn net gisteren terug gekomen van twee weken vakantie in Italië. We h ...
Ohja, helemaal niet aan gedacht! Als wij ruimte in de koffer hebben neem ik de staafmixer ook gewoon mee

3 jaar geleden

Hier gaan m’n meiden goed op cracotte en rijstewafel. Zijn we op vakantie mee begonnen omdat het brood ook anders was. Ochtend een papfles en tussen de middag dus een cracker of rijstewafel. Groot succes

3 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Hier gaan m’n meiden goed op cracotte en rijstewafel. Zijn we op vakantie m ...
Aanvulling: wij gingen weliswaar met de auto, maar pakken voeding nam ik wel echt mee. Tweeling dus zeker 4 pakken voor 2 weken. Luiers kocht ik gewoon daar

3 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Aanvulling: wij gingen weliswaar met de auto, maar pakken voeding nam ik we ...
Thanks! Ja ik geef nog voornamelijk borstvoeding en 1 kind dus met 1 pak red ik het wel cracotte en rijstwafel heb ik nog niet geprobeerd maar ga ik wel testen thanks. Smeer je er dan ook iets op?

3 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Hier gaan m’n meiden goed op cracotte en rijstewafel. Zijn we op vakantie m ...
En mag ik vragen of je de pap daar gekocht had of ook mee genomen?

3 jaar geleden

Hai ik woon in Italie en inderdaad het brood zelf is anders, Nederland veel meer keuze. Qua luiers heb je hier ook gewoon pampers en huggies en die kan je in elke supermarkt kopen. Opvolgmelk Nutrilon is hier Latte Melin...

3 jaar geleden

Reactie op SdB_86

Hai ik woon in Italie en inderdaad het brood zelf is anders, Nederland veel ...
foto van Latte Melin opvolgmelk ... de voeding in potjes noemen ze trouwens Omogeneizzato..... ik gebruik af en toe van het merk Plasmon en ook latte melin

3 jaar geleden

Reactie op jipjvw

En mag ik vragen of je de pap daar gekocht had of ook mee genomen?
Had een beetje pap mee wat we nog hadden staan en daar gekocht wat er in de winkel was. Nestlé geloof ik.

3 jaar geleden

Reactie op Mandiii10hoov

Thanks! Ja ik geef nog voornamelijk borstvoeding en 1 kind dus met 1 pak re ...
Nee, smeer er niets op. Lekker poosje knauwen en sabbelen