32 Reacties

4 jaar geleden

Winterjas van je mama nemen hahah 🤭 of iemand die een maatje of 2 groter dan jou heeft en mag lenen of hebben natuurlijk

4 jaar geleden

Ik heb een jas waar je een tussenstukje in kunt ritsen, maar die je dus ook gewoon kunt dragen. Ook zit er een tussenstuk bij waar ik straks de baby onder kan dragen.

4 jaar geleden

Vinted! Ik heb een tweedehands voor een tientje gescoord, nog in prachtige staat omdat de vorige eigenaresse hem ook maar kort had gedragen. En incl inzetstuk voor de draagzak als ik straks vanaf januari met de kleine naar buiten wil!

4 jaar geleden

Ik ga binnenkort ff naar de kringloop.

4 jaar geleden

Als je van plan bent om straks ej kindje veel mee te nemen in de draagzak dan kan een combi-jas een optie zijn! Daar kun je dan jaren mee doen (gezien je die tijdens zwangerschap, dragen en normaal) aan kan!

4 jaar geleden

Ik heb toevallig vanmiddag een nieuwe teddy gekocht met 2 rijen drukknopen, dus ik kan die op z'n grootst dicht doen straks. Verder draag ik graag een leren jack, open, met een gebreide poncho erop of gebreid gilet.

4 jaar geleden

Ik zou op vinted kijken. Ik heb daar ook al een aantal zwangerschapsbroeken gekocht voor een prikkie

4 jaar geleden

Winterjas 2 maten groter gekocht op vinted. Nieuw met kaartje er nog aan voor 23 euro incl verzenden.

4 jaar geleden

O, haha ik schrijf wel ik ga ff hij de kringloop kijken. Maar heb er net eentje via marktplaats gescoord hihi

4 jaar geleden

Marktplaats 💪🏻

4 jaar geleden

Ik ga een draag jas kopen .. dan heb ik er wat aan tijdens mijn zwangerschap maar ook erna

4 jaar geleden

Bij Vero moda heb je hele betaalbare winterjassen. Sportief en netjes voor tijdens zwangerschap. De lijn heet Mamalicious.

4 jaar geleden

Ik zag op de website van Bonprix hele toffe en betaalbare zwangerschaps- en draagjassen. Ik twijfel nog want heb geen ervaring met deze website :)

4 jaar geleden

Ik dacht dat inderdaad ook. Maar bij only hebben ze ook mama jassen en voor een schappelijke prijs 😁

4 jaar geleden

ik heb er gwn 1 gehaald op vinted voor 15 euro in prima staat!

4 jaar geleden

Reactie op Lottevts

Ik zag op de website van Bonprix hele toffe en betaalbare zwangerschaps- en ...
Betrouwbaar, valt goed op maat, maar als je heel je bestelling terug stuur moet je zelf de retour kosten betalen. :)

4 jaar geleden

Prenatal heeft nu veel aanbieding. Daar heb ik een parka met tussenstuk gekocht. Is dus tijdens de zwangerschap te dragen, maar ook daarna als je het tussenstuk eruit haalt.

4 jaar geleden

Ik heb tweedehands via marktplaats een positie winterjas gekocht. Zo kan je toch voor een leuke prijs een nette jas dragen die fijn zit.

4 jaar geleden

Voor mn vorige zwangerschap heb ik een kas via zalando lounge gekocht voor 21,-. Prima jas die ik ook nog een tijdje na de bevalling heb aangehad. Mn heupen waren echt wel een stukje breder geworden dus mn "gewone" jas paste ik niet meer. Nu heb ik een jas van de C&A met tussenstuk gekocht waar je kindje dan ook mee in de jas kan. Dat miste ik bij de vorige. En zonder tussenstuk is het ook gewoon een leuke jas die ik waarschijnlijk nog wel een tijd na de bevalling zal dragen. Ik dacht eerst ook, zonde van je geld voor die paar maandjes maar je kan hem dus best langer dragen. En idd gewoon op marktplaats of vinted kijken!