13 Reacties

3 jaar geleden

Ligt er aan, als je veel wandelt met de kinderwagen dan zeker niet. Alleen als ik in de winkel ben met mn dochter doe ik dr jas wel open en dr capuchon af dan heeft ze even een kussentje achter dr hoofd 🤣

3 jaar geleden

Ik heb toevallig net 2 jasjes gekocht bij de H&M. Beiden hebben een muts die er ook af kan, ideaal!

3 jaar geleden

Is niet handig maar persoonlijk vindt ik ze ook allemaal te dik ze ligt nog in de reiswieg en ook zit ze nog niet en een teddy pak in haar maat ook nog niet gevonden. Blijkbaar gaan ze er vanuit dat kinderen al vroeg kunnen zitten / lopen met al die dikke jassen

3 jaar geleden

Is niet handig maar persoonlijk vindt ik ze ook allemaal te dik ze ligt nog ...
Ja het wordt dan zo’n prop in de wandelwagen. Die van mij kan al wel zelf zitten dus ligt niet meer in de wieg maar alsnog onhandig.

3 jaar geleden

Reactie op Miranda14

Ik heb toevallig net 2 jasjes gekocht bij de H&M. Beiden hebben een mut ...
Ohja dat is de oplossing natuurlijk haha

3 jaar geleden

Wij hebben er nu wel een met capuchon. Juist heel fijn vind ik, lekker warm! In de wagen heeft ze hem gewoon op, beschermt ook goed tegen de koude wind. Hier ligt ze nog wel in de platte stand van het zitje, omdat ze nog niet zelfstandig tot zit kan komen en de reiswieg te klein was geworden. Ze heeft geen last van de capuchon.

3 jaar geleden

Ligt eraan hoe oud je baby is. Vorige winter was hij 0 tot 4 maanden toen vind ik het vreselijk. Het lag ook raar in de maxi cosi. In de wandelwagen deed ik hem een omslagdoek nog om was het ook niet fijn. Toen heb ik hem eraf gehaald. Ik heb nu wederom een jasje met capuchon die eraf kan. En eergister had ik spijt dat die eraf was. Zijn hoofd was best koud. Hij heeft nu een grotere autostoel dus meer ruimte. Ik heb wel een setje met muts sjaal en wanten gekocht. Maar als hij zijn muts niet op zijn hoofd laat gaat zijn capuchon weer terug op zijn jas. Ik zou persoonlijk voor een jasje gaan met een afneembare capuchon. Kun je zelf kijken en kiezen wat handig is.

3 jaar geleden

Ik vindt het maar irritant haha.. misschien 1 zoeken waar hij vanaf kan worden gehaald?

3 jaar geleden

Nu ze rechtop zit in de kinderwagen vind is jasjes met capuchon geen probleem en juist handig als er veel wind staat. In de autostoel doe ik sowieso geen jas bij ze aan omdat mn kinderen het altijd warm hebben en ze zich anders kapot zweten in de auto. Zelf ook nooit een jas aan in de auto 😅

3 jaar geleden

Ik vind de capuchon juist heel handig, maar denk dat het er ook aan ligt hoe snel je kind het koud krijgt. Mijne vrij snel dus die heeft haar capuchon vaak op. Maar bij eentje die het snel warm heeft zal het snel in de weg zitten

3 jaar geleden

Reactie op MW93

Ik vind de capuchon juist heel handig, maar denk dat het er ook aan ligt ho ...
Ja precies, mijn kindje heeft vrij snel een bezweer nekje.. heb er nu eentje gezien waar de capuchon af kan dus dat is misschien makkelijkst

3 jaar geleden

Welke jasjes zijn dat

3 jaar geleden

Waar muts af kan