26 Reacties
4 jaar geleden
Is het droog? Sudocreme doet idd niets..althans.. nooit.. je kunt beter aloë vera gel kopen..en dit smeren..gwn even lekker koelen.. en het verzacht ook..
4 jaar geleden
Ook last van gehad icm met veel afscheiding. Had toen van die canesten gyno gehad, maar dat werkt niet aan de buitenkant. Denk miss idd zoals hierboven genoemd broeierigheid en meer afscheiding? Net een beetje zoals veel zweet kan gaan jeuken. Gewoon vaak van onderboek wisselen. Altijd inlegkruisjes raad ik niet aan dat ademt slecht.
4 jaar geleden
Reactie op daisjuh12
Ik hoop inderdaad dat het bij de zwangerschap hoort dan gaat het weer over� ...
Whahaha ja ik denk het wel want merk ook dat het best zweterig daar beneden is enz waardoor ik mega vaak ga douche...ik heb sws altijd inlegkruisjes in maar helpt niet echt en dit alles bij elkaar geeft me echt een vies gevoel....
4 jaar geleden
Heeft je dokter een swapje naar een labo gestuurd? Mij klinkt het echt wel als een schimmel of een bacteriële infectie. Je bent hier tijdens een zwangerschap veel gevoeliger aan. Ik heb er namelijk al een aantal gehad en moeilijk afgeraakt tijdens de zwangerschap. Ik kon niet meer wandelen van de pijn en omdat het zo opgezwollen was. Na weken met een zalfje te hebben geprobeerd (wat niets verschil gaf) eindelijk een pil gekregen en dat werkte wel. Je kan de zwelling regelmatig koelen en intiem alleen spoelen met water en geen zeepjes of dergelijke gebruiken want dat verstoort je PHwaarde. En ja katoenen onderbroeken zijn ook een aanrader. Hopelijk heb je snel minder last🍀
4 jaar geleden
Oh hier ook. Vreselijk vervelend. Ik heb het ook meestal 's avonds pas. Ben nog niet naar de huisarts geweest, omdat het overdag dus wel meevalt.
Ben benieuwd wat je vk zegt.
4 jaar geleden
Reactie op Kyara1403
Heeft je dokter een swapje naar een labo gestuurd? Mij klinkt het echt wel ...
Flucanazol heb je wss gekregen, doen ze idd nogal moeilijk over maar als je eenmalig is nodig heb kan het ip wel. Werkt als tierelier idd, ik moest ook veel moeite doen om er een te krijgen paar weken terug 🙄
4 jaar geleden
Reactie op jadet
Een vriendin van mij had dit na de bevalling. Ik zou er toch even naar late ...
Ik heb dat inderdaad ook, lichen sclerosus. Niet door de zwangerschap, ik heb er al jaren zo nu en dan last van. Heel vervelend 😞
Ik gebruik indien het opspeelt een hormoon zalf en deze mag ook tijdens de zwangerschap gebruikt blijven worden.
Wat mij ook helpt als het opkomt is het gebruik van bepanthen, dan hoef ik soms niet eens naar de zwaardere zalf te grijpen.
4 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad en de gynaecoloog zei dat het een schimmel kan zijn die ze niet zovaak tegenkomen. Recentelijk is eruit gekomen dat dit een blaasontsteking bleek te zijn😱😱.
Gelukkig nu vanaf na de juiste medicijnen.
Misschien voor de zekerheid toch even checken bij de huisarts op een blaasontsteking?
4 jaar geleden
Hier hetzelfde. Enorm veel slijmverlies en moet ondergoed 2 x veranderen per dag snachts doe ik al geen ondergoed meer aan wegens de onverdraagelijke pikkende jeuk, smorgens gebruik ik dan inotyol