8 Reacties

3 jaar geleden
Tijdens het wandelen gebruik ik een Dooky, want de parasol wiebelt erg veel. Ook is die minder makkelijk te verplaatsen als de zon van de andere kant komt. Wij gebruiken de parasol alleen als de wagen stil staat, op het terras bijvoorbeeld. Dus dan zou ik voor de cover gaan als je wandelt!

3 jaar geleden
Ik heb de comfort cover. Ik vind het in de reiswieg soms vervelend dat de zon alsnog via de zijkant binnenkomt. Parasol zou je kunnen verstellen.
Wel vond ik de comfort cover heel fijn (bij onze oudere zoon) in de 'zitversie'van de wagen bij dutjes. Hij kreeg dan geen prikkels van buitenaf en had echt een soort nestje/tentje.

3 jaar geleden
Ik heb de parasol, maar ik ga binnenkort de cover kopen... met regelmaat komt de zon van achteren en ik ben elke wandeling om de 5 min bijna bezig om die parasol te verstellen😬

3 jaar geleden
Ik heb de parasol omdat ik dat het veiligste vind. Ik ben met zo een cover toch bang dat het te warm wordt in de wagen. Maar helaas is ern parasol niet ideaal vanwege verplaatsen, maar we doen het er maar mee haha