16 Reacties

4 jaar geleden
Asos heeft vind ik hele leuke dingen voor zwangeren bij bruiloften. Heb daar een paar jaar geleden eentje gekocht voor de bruiloft van mijn zus. Ik heb toen een paar weken voor de bruiloft gewoon een hele rits jurken besteld en gekeken of er nog iets ruimte was om te groeien. Succes en alvast veel plezier op de bruiloften!

4 jaar geleden
Lastig he, sommige zwangerschapskleding is idd ouwelijk.
Hier ook een zalando fan voor feestelijke zwangerschapsjurkjes. Heb er twee jaar geleden een kantenzwangerschapsjurk gekocht voor 2 bruiloften in september. Deze jurk ook met kerst gedragen (toen ook in januari uitgerekend) en kon ik afgelopen zomer weer aan voor een bruiloft.

4 jaar geleden
Ik heb deze net binnen gekregen. In het echt zo veel leuker dan op de foto's. Ik heb volgende week zaterdag een bruiloft ben dan 22 weken zwanger. Deze jurk heeft veel groeimogelijkheden voor later in de zwangerschap maar zit niet raar of los nu.
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/zwangerschapsjurk-2098745/2?categoryId=40649

4 jaar geleden
Wat leuk al die bruiloften! Wij hebben 15 sept ook een bruiloft. Ik heb een leuk jurkje van noppies gekocht. Ben er zelf heel blij mee

4 jaar geleden
Ik heb zelf al regelmatig zwangerschapsjurkjes besteld en had daar vaak geen groeimogelijkheden in. Dus je kunt ook gewoon even kijken wat voor stof het is en een normaal jurkje kopen. Veel shop plezier 馃槉