9 Reacties

3 maanden geleden

Van de week zag ik een kaptafeltje bij de action en die alvast mee genomen voor haar verjaardag. Onze dochter wilt altijd elke ochtend met mij mee doen als ik mij op maak 鉂わ笍 vandaag toevallig alvast een lijstje gemaakt voor sint/kerst/verjaardag en daar heb ik t volgende opgezet: loco bambino, montessori messen ( ze vind het geweldig om te helpen bij t koken), hamertje tik, prinsessenjurk en een puzzel. Leuk om te lezen wat de rest cadeau gaat doen.

3 maanden geleden

En hier zijn trouwens de magnetische tegels helemaal een hit! Ik zag dat hema dat nu ook verkoopt.

3 maanden geleden

Een fiets, een step, een slaaptrainer.

3 maanden geleden

Wij geven een peuterbed. Verder staan op het lijstje: modderkeuken, connetix, verkleedjurk, boeken, puzzels, spelletjes, knutselspullen, dokterskoffer en Schleich diertjes.

3 maanden geleden

Ons zoontje in tussen sint en Kerst geboren馃ゴ Van ons krijgt hij als groot kado een fiets. Aan de opa's en oma's willen we spullen van TipToi vragen. Voor de rest (voor de hele december maand) kleine dingetjes zoals klei + vormpjes, spelletjes, houten klok puzzel, boekje

3 maanden geleden

Ideetjes die ik nog heb: Knutsel spullen, Schleich dieren, een fiets, zo鈥檔 picknick tafel met water/zandbak er in, muziekdoosje, trapeze, spelletjes, buitenspeelpak en laarzen (grotere maat dan huidige maat), princessenjurk, Ook leuk maar wat wij al hebben: Connetix, trampoline, step, glijbaan

3 maanden geleden

Nog wat ideetjes voor praktische cadeaus als je al veel speelgoed hebt: zilverbestek met naam, (grotere) fietshelm, nieuwe jas/pyjama enz, puddle jumper of zwemspullen / slipstops

3 maanden geleden

Verkleedkleding (dokter jasje etc) Loco Spelletjes van haba of smartgames Treinbaan Kindernagellak Baby born Klei Educatieve spelletjes ik leer ... Kapla Kidizoom Echomircrofoon Prentenboeken Trapfiets Buitenspeelgoed (ringwerpen, bowlen etc) Stoepkrijt

2 maanden geleden

Duplo treinbaan Trap tractor Verkleedkleren Doktersset Afstand bestuurbare tractor Siku en Bruder kraan en tractor Dekbed overtrek van een dino Onesie dino Verrekijker freek vonk Nieuwe klei Mens erger je niet Boek Dit zijn dingen die we en met sinterklaas en met zijn verjaardag vragen/geven