8 Reacties

4 jaar geleden

Massage olie? Rituals? Of gewoon een omslag romper voor de baby in maat 56 ofzo? Of sokjes?

4 jaar geleden

Of een tijdschrift als ‘Kek Mama’

4 jaar geleden

Sommige vrouwen dragen zo’n ketting met een belletje erin om. Ik vind het zelf niks maar toen ik bij de Prenatal werkte werd dit erg veel gekocht. Weet niet hoe ver ze nu is maar misschien een boek zoals mijn 9 maanden boek

4 jaar geleden

Alvast wat leuks voor de toekomstige baby om mee te spelen van Little Dutch bijvoorbeeld of een schattig boxpakje/rompertje? Of wellicht een lief knuffeltje voor de toekomstige baby? Een leuk boekje voor de toekomstige baby? Ook zijn er veel leuke boekjes te koop over gezinsuitbreiding, zoals kleine pluis van Nijntje, Bobbi wordt grote broer of wat groeit er in mama’s buik? Aan zo’n boekje heeft het andere kind ook plezier en helpt bij de voorbereiding dat die een broertje of zusje krijgt! Verzorgingsproducten voor de toekomstige mama van bijv Naif, Weleda of Rituals?

4 jaar geleden

Ik vind een zwangerschapsdagboekje heel leuk!

4 jaar geleden

Theepakketje met cafeïnevrije thee? Lekkere douchegel of scrub? Opschrijfboekje om kraamcadeautjes in te noteren? Zwangerschapstijdschrift?

4 jaar geleden

Een mooi boek over zwanger zijn en de eerste periode daarna?

4 jaar geleden

Een 9 maandenboek, een bon voor een pretecho, een doppler, een bon voor positiekleding, babysokjes of babyschoentjes, een rompertje met een leuke tekst