13 Reacties

4 jaar geleden

Vorig jaar maakte ik eend met spruitjesgratin, mega lekker. https://recepten.lidl.nl/recept/eendenborst-met-rode-kool-en-tarte-tatin-van-spruitjes Eend is zooo makkelijk klaar te maken en wel echt feestelijk. Met dit recept was het echt beter dan ik t in de meeste restaurants heb voorgeschoteld gekregen!

4 jaar geleden

Reactie op E0603

Vorig jaar maakte ik eend met spruitjesgratin, mega lekker. https://recepte ...
Je kan ook gaan voor rode kool uit een potje en dan hoef je dus eigenlijk echt alleen aandacht te besteden aan die gratin, maar dat was heel weinig werk. Je kan de spruitjes natuurlijk ook vervangen door broccoli als je niet van spruitjes houdt.

4 jaar geleden

Oehhh klinkt lekker. Alleen denk ik dat dit niet iets voor de kids is 馃槵. Ga dit weekend ook maar eens met hun in overleg 馃槄

4 jaar geleden

Je zou ook kunnen kijken wat je supermarkt aan ovengerechten heeft rond die tijd.

4 jaar geleden

Reactie op 2022mama

Je zou ook kunnen kijken wat je supermarkt aan ovengerechten heeft rond die ...
Ja dat had ik ook in m鈥檔 hoofd.

4 jaar geleden

Hier wordt het zalm met een kruidenkorst uit de oven met pasta, broccoli en groene asperges in een romige mosterdsausje. Soepje vooraf en ijs achteraf.

4 jaar geleden

Wij hebben t volgende bedacht: Vooraf: Zalmcocktail (deze eet ik zelf niet) Zelf soort kipragout maken Soep: Courgettesoep en paprikasoep Hoofd: Kalkoen Beenham met zelfgemaakte champignonsaus Boontjes met champignons en spekjes Aardappelbolletjes uit airfryer Na: Vegan chocomousse Naast de dingen die ik vanuit de zwangerschap niet mag zit ik ook nog eens met n melkallergie 馃槄

4 jaar geleden

Wij hebben dit jaar het voorgerecht toegewezen gekregen. Het lijkt me leuk om allerlei kleine hapjes te doen. Suggesties? 馃槉

4 jaar geleden

Je kan een Italiaanse avond doen. Dat zijn vaak makkelijke en lekkere recepten, ook voor kinderen. Bijvoorbeeld een lekkere knoflookpasta met rucola en kip met bruschetta vooraf en achteraf een tiramisu (deze heb je ook zonder alcohol en rauwe eieren) of je maakt zelf plaatpizza's. Verder kan je dan kiezen voor zelf maken, maar er is ook veel wat je kant en klaar kan kopen.

4 jaar geleden

Heb de zalm apart geserveerd voor de liefhebber

4 jaar geleden

Wij hebben een pizzarette dus gaan dat doen met kerst, lekker makkelijk en niet veel rommel

4 jaar geleden

Reactie op AK989

Wij hebben t volgende bedacht: Vooraf: Zalmcocktail (deze eet ik zelf niet ...
Hier een lactoseintollerantie. Nu ben ik wel benieuwd naar je Vegan chocomousse.. heb je daar een recept van?