Hoi dames,
Hebben of hadden jullie een echte of neppe kerstboom staan met een baby van 10 maanden? En met glazen ballen? Wij twijfelen hier wat verstandig is.
Hier staat hij al een paar weken. Kunstboom met glazen ballen. In eerste instantie onderin (ooghoogte) geen ballen. En na tijdje heb ik daar ook gewoon ballen in gedaan want ze blijft er nog aardig vanaf haha
Dit ligt echt aan je kindje wat handig is. De oudste bleef overal vanaf, dus ook van de kerstboom. De jongste klimt overal op en zit overal aan. Gaan deze week de boom opzetten. We hebben sowieso een neppe met plastic ballen dus dat scheelt al een hoop馃槄
Wij doen geen (echte) kerstboom dit jaar. Onze kleine man stopt alles (lees ALLES) wat hij tegenkomt in zijn mond dus ik vind het te gevaarlijk als er losse naalden op de grond liggen. Volgend jaar maar weer. Verder ga ik wel versieren :)
Wij hebben een neppe kerstboom met glazen ballen erin die van ons vond het de eerste dah interessant nu wijst ze er alleen heel veel naar en afentoe moet ze wel even de ballen aanraken maar ik vind het eigenlijk heel erg meevallen had erver verwacht
Wij hebben een neppe kerstboom met plastic en glazen ballen. Maar mijn zoontje van 11 maanden komt niet aan de kerstboom. Naar mijn idee heeft hij er ook totaal geen interesse in.
Dit ligt echt aan je kindje wat handig is. De oudste bleef overal vanaf, du ...
Nou de kerstboom staat inmiddels al een paar dagen. De eerste dag vond ze het reuze interessant. Ze hebben mee geholpen met de boom opzetten en bijna iedere bal heeft ze vast gehad. Toen de boom eenmaal stond bleef ze overal vanaf. Gewoon een kwestie van uitproberen!