40 Reacties
4 jaar geleden
Ja! Wij hebben aangemeld toen ik net zwanger was. 1 april moet ik weer werken maar pas per 15 augustus 2022 plek voor de dagen die ik werk.
4 jaar geleden
Ik werk in de kinderopvang en er staan lange wachtlijsten. Er is een tekort aan personeel en sommige kinderdagverblijven moeten zelfs hun deuren sluiten.
Wij hebben onze kleine al aangemeld en bericht ontvangen dat wanneer zij geboren is het contract in orde wordt gemaakt. Mochten er complicaties ontstaan mag ik mijn kinderen meenemen naar werk en daar een contract afsluiten.
4 jaar geleden
Wij hebben dit met 11 weken zwangerschap gedaan en hadden toen het laatste plekje op een van onze voorkeursdagen. Dus echt, liever vandaag dan morgen! Hoop dat je nog ergens een plekje kunt vinden, mocht je dit meteen na je verlof nodig hebben.
4 jaar geleden
Zeker! M’n oudste heb ik destijds een half van tevoren ingeschreven. En dat was relatief laat omdat we gingen verhuizen.
Mijn aankomende tweeling heb ik vorige maand ingeschreven terwijl ze pas in maart erheen gaan, hopelijk.
4 jaar geleden
Beetje afhankelijk van waar je woont en welke dagen je wil. Ik heb mn 2e hier met week 15 ofzo aangemeld en voor de maandag staat ze al op de wachtlijst.
Maar ik zou zeggen meteen regelen!
4 jaar geleden
Ik heb geluk dat ik bij dezelfde gastouder terecht kan waar mijn zoontje ook heen gaat. Ik moet wel wijzigen van werkdagen, dit kon omdat ik het gelijk geregeld had toen ik 12wkn zwanger was. Mijn vriendinnen gaan naar een kdv en hebben bij meerdere ingeschreven bij 12wkn zwangerschap en hebben nog met wachttijden te maken.
4 jaar geleden
Ik woon in Limburg, je zou denken dat het hier niet zo'n probleem is maar ook hier met 12 weken al aan moeten melden anders was er geen plek geweest. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk bij jou in de buurt gaan informeren. Je wilt toch graag dat je kindje ergens naartoe gaat waar je een prettig gevoel bij hebt en niet alleen omdat er plaats is.
4 jaar geleden
Hetzelfde hier in Brabant als wat alle andere dames zeggen.
Er zijn grote wachtlijsten. Soms is er wel plek maar niet op de dagen die je in je hoofd hebt of minder dagen dan je zou willen.
Mocht je in de problemen komen dan zou je nog naar gastouders/gastouderbureau kunnen zoeken als tussenoplossing
4 jaar geleden
Bij week 10 aangemeld.. en nu pas een plekje maar niet voor me voorkeursdagen helaas. Die gaat voorlopig ook niet komen.