6 Reacties
één jaar geleden
Als je echt wilt dat je kindje naar peuterochtend gaat dan zou ik 1 dag doen. Maar als ik ongevraagd advies mag geven zou ik het alleen bij het kdv laten. Ik denk dat het best veel is kdv en de peuterochtenden erbij.
één jaar geleden
Zelf heb ik hier ook naar gekeken of 1 ochtend mogelijk was ipv een hele dag opvang omdat we alleen ochtend nodig hadden. Hier was ivm gewenning ook alleen 2 ochtenden mogelijk.
Ons zoontje gaat 2 dagen naar kdv en nu naar een peutergroep vanaf volgende week (2 jaar). De ochtend psz zou als opvang zijn maar was alleen 2 ochtenden dus mogelijk. Ik vond dit zelf persoonlijk te veel omdat ik dan nog maar 1 dag zelf met hem heb doordeweeks. Uiteindelijk kon m'n schoonmoeder dag dagje dekken.
Zou kijken naar wat je gevoel zegt. Ik vind het juist fijn om de kleine op m'n vrije dagen bij me te hebben. Ik merk wel dat hij die dagen vooral na de opvang echt wel heel moe is.
één jaar geleden
Mag ik vragen waarom je naar een peuterspeelzaal gericht wil?
Werk zelf in de opvang/peuteropvang en ben erg benieuwd wat je verwacht wat daar anders is.
Wat is het aanbod op het kdv en op wat voor groep zit je kindje?
één jaar geleden
Dank jullie wel voor de reacties. Onze dochter gaat deze maand over van de babygroep naar de peutergroep, hierdoor zal ze al wat meer uitdaging krijgen. Onze opvang biedt alleen hele dagen opvang. Zij is hier 2 dagen en de andere 5 dagen met mij of haar vader. Ik merk dat zij meer behoefte heeft aan andere kindjes, ze geniet echt van de opvang. Een hele dag extra opvang vind ik wat veel dus vandaar de aanmelding peuterspeelzaal.