10 Reacties
3 jaar geleden
Ik ga ook in september vliegen met transavia en heb het nagevraagd je kan de kinderwagen tot aan het vliegtuig mee nemen daar word die erin gedaan en op bestemming komt die terug via de lopende band. Ik moet er ook maar een beetje vertrouwen in hebben dat er netjes mee om word gegaan. Scheelt dat het dan buiten de vakantie is en minder druk ( hoop ik ) neem ook voor de zekerheid draagzak mee
3 jaar geleden
Je zou eventueel een reistas kunnen aanschaffen/huren voor je kinderwagen. Blijft hij in ieder geval netter in 馃槉
Wij zijn net terug van Mallorca. Wij hebben de buggy (a 400 euro) tot aan de gate gebruikt. Daar achtergelaten zodat hij het ruim in kon en (ik wil je niet bang maken, maar denk wel alvast in 'wat als' oplossingen) onze buggy is op Mallorca nooit op de band gekomen. Gelukkig is hij inmiddels (pas na thuiskomst) wel getraceerd en zou hij z.s.m weer naar NL gevlogen worden (maargoed we hebben nog altijd niets, hoop dat hij snel terug komt).
Hopelijk gaat het bij jullie goed 馃槉
3 jaar geleden
Wij hebben een lichte paraplu buggy gekocht voor 10 euro op marktplaats. Om onze goede kinderwagen te sparen. Eentje met veel standen zodat zoonlief er ook helemaal plat z鈥檔 dutjes in kan doen. Wij hebben hem bij het inchecken al afgegeven en de draagzak gebruikt tot aan en in het vliegtuig.
3 jaar geleden
Ik wist al vroeg dat we dit jaar 2x met het vliegtuig zouden gaan. Om die reden een extra wagen via Marktplaats gekocht. Ik geloof inderdaad niet dat ze netjes omgaan met je goede kinderwagen.
Je kan de wagen (toen autostoel en wagen. De wieg ingecheckt) meenemen tot t vliegtuig (in D眉sseldorf, Catania, Schiphol) de laatste bocht hebben we er wel voor gekozen om alles van de kinderwagen meteen bij het inchecken in te leveren en vanaf daar de draagzak te gebruiken. In alle gevallen kwam de wagen niet terug bij het vliegtuig bij het uitstappen. De wagen, wieg en autostoel kwam terug bij odd size baggage of gewoon op de band. Het kan dus een eind lopen zijn vanaf t vliegtuig tot de bagageband. Dan is een draagzak erg prettig.
3 jaar geleden
Wij zijn net terug en hebben onze Uppababy vista v2 meegenomen. We wilde graag een kinderwagen waar hij goed plat in kan liggen. Dit is beter voor zijn rug omdat ze in die buggy's al vrij rechtop zitten. Ons zoontje kan nog noet goed zelfstandig rechtzitten. Wij hebben hem de heenweg in laten wrappen. Ik heb mijn zoontje toen gewoon in de draagzak meegenomen. Maar helaas blijft het toch lastig om hem zonder schade terug te krijgen. Ze gaan echt lomp om met de spullen. Ik zou toch voor iets tweedehands gaan.
3 jaar geleden
Ik heb een dure Thule, meegenomen naar IJsland en dat ging goed met reistas maar moesten op de terugweg zo lang wachten op de kinderwagen dat we een compacte hebben gekocht (kan zelfs als handbagage) die wel helemaal plat kan, de Qute nog iets. 180 euro ofzo was 'ie, en meegegaan naar Griekenland. Alle hobbelige weggetjes en alles goed doorstaan :)
3 jaar geleden
Wij gingen voor de eerste keer vliegen toen onze baby 4 mnd was, dus wilden wij graag de joolz mee. Heb daarvoor een joolz traveller koffer aangeschaft want wij zijn ook heel zuinig op de wagen. Bijkomend voordeel: daar kan je ook nog best wat bagage bij proppen 馃槤. Betekent wel: bij het inchecken de wagen kwijt. Draagzak mee voor in het vliegtuig, daar was ze geen fan van dus voornamelijk gewoon gedragen.