13 Reacties
3 jaar geleden
Je zou kunnen kijken naar Uri-Go spray voor huisdieren. Zou de geur ook moeten verwijderen. Durf alleen niet te zeggen of het echt daadwerkelijk zo goed werkt hoor!
3 jaar geleden
Schoonmaakazijn en dan afspuiten… is voor mij het wondermiddel dat overal tegen helpt👌😅
3 jaar geleden
Ik heb de bekleding een helemaal eraf gehaald en alles in de wasmachine gedaan :)
3 jaar geleden
Ai, wij hebben in de kraamweek hetzelfde meegemaakt 😅 alles wassen met biotex. Geen azijn gebruiken, dat nodigt uit om weer te plassen. Wij hebben een spray voor kattenplas die goed werkt; Urine-off. Kun je makkelijk online bestellen bij Zooplus bv. Daarmee hebben wij al heel wat kattenplas geuren weggekregen. Verder deden we altijd de regenhoes over de wagen zodat de kat er niet in kon. Succes!
3 jaar geleden
Iedereen bedankt voor de tips! Helaas kan onze bekleding er voor het grootse deel niet af, dus toch de tuinslang er maar bij gepakt (hij was met een uurtje helemaal droog met dit weer) voor de geur een spray gekocht, want die is er na grondig poetsen nog niet uit natuurlijk 🥲😱
3 jaar geleden
Wij gebruiken regelmatig de stoomreiniger !! Super makkelijk in gebruik. dit omdat mijn zoontje nog vaak z’n melk spuugt.