11 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft dat ook met deze dagen… De temperatuur in huis loopt op en de warmte trekt naar boven. De luchtvochtigheid op zijn kamertje is ook hoog; 75% ongeveer. Hij ligt in een hemdrompertje en zomerzak van de puckababy op bed bij 24 graden. Wat draagt je dochtertje?

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Mijn zoontje slaapt in zn rompertje en shortje nu maar hij blijft alsnog erg zweten. Komt gwn door t weer neem ik aan. Hoop dat t snel weer afkoelt in de avond/nacht.

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Mijn zoontje heeft dat ook met deze dagen… De temperatuur in huis loopt op ...
Wat fijn herkenning.. mijn dochter draagt precies hetzelfde, geen puckababy maar de dunste slaapzak die ik kon vinden met een kort rompertje. Ik vraag me wel eens af of ik de slaapzak weg moet laten maar lijkt me dan ook weer niet fijn voor haar. Lastig hoor!

één jaar geleden

Je kan proberen om je dochtertje zonder slaapzak te laten slapen en miss helpt t om t raam/deur open te laten voor wat extra verkoeling? Iig geen lange pyjama's meer voor mn zoontje voor nu.

één jaar geleden

Reactie op SabrinD

Wat fijn herkenning.. mijn dochter draagt precies hetzelfde, geen puckababy ...
Wat je dan nog beter kan doen is om haar alleen met luier in de slaapzak te leggen. Mijn zoontje slaapt ook echt niet zonder slaapzak… Heb je haar nu een mouwloze romper aan? Ik hou altijd een beetje de TOG schema’s van internet aan.

één jaar geleden

Reactie op SabrinD

Wat fijn herkenning.. mijn dochter draagt precies hetzelfde, geen puckababy ...
Misschien het rompertje weg laten? Mijn zoontje slaapt momenteel alleen in luier/onderbroek slaapzak of alleen luier slaapzak. En dat gaat nu goed. 26 graden op zijn kamer 🥵 Deze temperaturen zijn gewoon heel lastig en ze gaan er steeds meer van mee krijgen net als wij. Zelf slaap je ook niet geweldig in deze temperaturen. Verder kan je niet veel meer doen dan alles dicht laten als de zon er op staat en alles open gooien als het buiten kouder is dan binnen. Gelukkig valt dit jaar de zomer mee🥴 hopelijk snel weer betere slaaptemperaturen.

één jaar geleden

Reactie op Meisje91

Wat je dan nog beter kan doen is om haar alleen met luier in de slaapzak te ...
Ja een mouwloze romper maar ga het inderdaad toch eens met alleen slaapzak proberen, zou nog een goede optie kunnen zijn! :)

één jaar geleden

Reactie op xCriista

Misschien het rompertje weg laten? Mijn zoontje slaapt momenteel alleen in ...
Ik denk inderdaad dat ik dat morgen maar eens probeer. 26 graden, pittig hoor! Hier soortgelijke temperaturen, is ook zo weinig aan te doen als de warmte eenmaal binnen zit 🥴

één jaar geleden

Zo herkenbaar hier ook nu slaapt ze zonder romper en slaapzak en alleen een pyjama. Haar kamer krijgen we nooit super koel denk nu wel rond ze 30 graden maar ze slaapt er nu prima op . Was hier ook 1 op andere dag dat het zweten zo begon. Sindsdien kleed ik haar kouder dan dat ik mijzelf kleed

één jaar geleden

Zo herkenbaar hier ook nu slaapt ze zonder romper en slaapzak en alleen een ...
Oh wat goed! En slaapt ze nu wel weer goed?

één jaar geleden

Reactie op SabrinD

Oh wat goed! En slaapt ze nu wel weer goed?
Ja zeker en eigenlijk is het nu alleen maar beter geworden ik mag weer blijven liggen ipv 4 a 5x per avond/nacht eruit