7 Reacties

4 jaar geleden

Kan je aanraden om positieve verhalen op te zoeken van bevallingen, mocht je er toch graag over willen lezen. Maar probeer niet in het negatieve te blijven want dat gaat je niet helpen. Ik ben momenteel letterlijk aan het aftellen tot mijn inleiding donderdag, en heb ook wel wat dagen gehad waarin ik me doodverveelde. Heb zelf ook niet veel dagvullende hobby鈥檚 dus daar kan ik je niet zo goed mee helpen behalve dan de dingen die je zelf al opnoemt. Wellicht kun je nog een leuk informatief boek over moederschap aanschaffen? Of verdiepen in postpartum herstel, eventueel een postpartum massage boeken?

4 jaar geleden

Je bent er bijna!!! Nog eventjes doorzetten mama to be! Ik weet dat de laatste weken ontzettend lang duren, maar je hebt er al zo'n lange tijd op zitten. Probeer nog lekker te genieten van je buikje en het getrappel, dat ga je echt missen! Wat betreft je verveling, heel herkenbaar... Ik ben 18 januari bevallen van ons meisje met 40+2, ook geen voortekenen of iets gehad! Zomaar plots buikpijn in de ochtend wat in de middag echt wee毛n werden. Wacht dus niet op voortekenen, kan maar zo plots beginnen. Ik heb heel veel gewandeld, zelfs op de dag toen ik wee毛n kreeg. Tijdens mijn verlof zat echt alles nog dicht.

4 jaar geleden

Reactie op Juliia

Je bent er bijna!!! Nog eventjes doorzetten mama to be! Ik weet dat de laa ...
Iets te vroeg op enter... Ik wil je nog veel succes en geluk wensen, je kunt het! Nog even doorzetten en voor je het weet heb je je kleintje in je armen. Langer dan 3 weken gaat het al niet meer duren!!! 馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Juliia

Iets te vroeg op enter... Ik wil je nog veel succes en geluk wensen, je kun ...
Haha lieve woorden wel鉂わ笍 dankjewel, ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je kleine meid

4 jaar geleden

Misschien vind je het iets, misschien ook helemaal niet, maar op Spotify zijn meerdere spannende of leuke podcasts te beluisteren. Brengt je gedachten even ergens anders.. - Bob de podcast - Brand in het landhuis - El tarangu - De Deventer moordzaak - De kasteelmoord En nog veel meer... En ik heb mezelf uit verveling maar leren haken en inmiddels vestje, slofjes en een dekentje gehaakt. Daar vliegt de tijd ook mee voorbij (vond ik). Succes met de laatste loodjes!

4 jaar geleden

Misschien heb je het al gedaan, maar ff een bezigheid je kan een fotoshoot houden voor jezelf?

4 jaar geleden

Ik heb dit probleem ook.. ik kan al weken niks mijn uitje is boodschappen doen. Ondanks dat ik vanmorgen gestript ben ben ik gewoon boodschappen gaan doen .. maar helaas ik kan mij ook echt niet meer vermaken. Ik ben inmiddels 40+5 en ik voel mij sinds 37 weken al echt kut hierover. Elke dag hoop ik weer dat het begint.. maar tot nu toe echt pech 馃槄