10 Reacties

één jaar geleden

Volgens mij is dit alleen veilig bij hele kleine kindjes (newborn fase zeg maar). Daarna inderdaad niet ivm trekken en over zich heen kunnen krijgen / verstrikt raken / stikken. Ik zou hem dus echt weghalen in verband met de veiligheid. Sorry, niet wat je wilde horen vrees ik 🙈

één jaar geleden

Nee sorry ik had het niet gedaan, want precies zoals je zegt. Het staat ontzettend gezellig maar op deze leeftijd mogen ze niet voor niets nog niet onder een deken slapen (verstikking door er niet meer onderuit kunnen komen, vast komen te zitten) dus ik denk dat dat voor een klamboe hetzelfde geld. Ik weet niet wat jou kindje al kan en doet op deze leeftijd. Maar de mijne zou dat ding zo naar beneden trekken als ze zich even verveeld.

één jaar geleden

Is je zoontje het type dat hem naar beneden zou trekken? Hij ligt laag in het bedje dus moet wel heel hard en hoog trekken wil hij het kapot trekken. Het is luchtige stof en mocht het vallen, dan ademt hij er wel doorheen. Bij twijfel altijd weghalen, maar het hoeft niet perse

één jaar geleden

Ik denk dat je het ook snel genoeg merkt als het niet werkt. Wij hadden er ook 1 maar onze zoon trok er dus inderdaad aan. Ik heb hem wel direct weggehaald ja.. over een jaar maken we er wel een mooie tent van ofzo haha. Ik vond het overigens ook behoorlijk warm onder de Klamboe, vooral met de zomerse temperaturen 😅

één jaar geleden

Ik had mijn bruidssluier als klamboe boven haar bedje dmv een piekstok, maar toen die grijpgrage handjes het konden pakken, nog voor ze überhaupt kon staan heb ik het al weggehaald. Ik vond het spannend 🤣

één jaar geleden

Ik heb er ook eentje gekocht toen ik zwanger was, maar heb hem heel gauw ergens anders neergezet in zijn kamertje, hij trok de klamboe zo z'n bedje in en ik vond het maar niks. Misschien kun je hem ergens anders neerzetten ter decoratie?

één jaar geleden

Natuurlijk staat het ontzettend leuk en gezellig boven een bedje, maar in het kader van veilig slapen lijkt het me niet verstandig. Ik zou hem persoonlijk weghalen, safety first toch? Veiligheid is belangrijker dan of iets mooi staat.

één jaar geleden

Als jouw kindje dit niet van kleins af aan gewend is zou ik het nu niet meer doen. Ons zoontje slaapt nog steeds met een hemeltje boven zijn bedje naar blijft hier netjes vanaf. Hij heeft een knuffeldoekje van hydrofiel waar die mee frummelt tijdens het slapen. Als hij heftig zou trekken aan de stof van het hemeltje zou die er hier ook zijn weggehaald.

één jaar geleden

Ik heb wel 1 staan. Het staat zo leuk😆. Ik heb hem aan het plafond hangen aan de achterkant van het bedje. Ze kan er dus niet bij. Wel jammer dat hij er niet overheen kan!

één jaar geleden

Wij hadden er 1, maar toen mijn dochter begon te draaien en te staan in bed hebben we hem meteen weggehaald