27 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb adapters voor de maxi cosi bij de bugaboo gekocht en dan kan de maxi cosi ook gewoon op het onderstel van de kinderwagen

3 jaar geleden

Hoi, ik kan je niet helpen maar wel een ander probleem, ik vind die maxi cosi zo’n onding! Dat gesleep. Wilde dus vragen hoe oud is jou kindje? Ik zit er namelijk aan te denken om een “vaste” babystoel voor in de auto te kopen en de wagen om te zetten naar een buggy. Buggy’s zijn vaker wat compacter te koop. Maar dan moeten ze wel enigszins kunnen zitten😬. Dat is hier nog niet aan de orde met 3 maanden

3 jaar geleden

Weet niet hoe het zit met Mutsy, maar bij mijn wagen (Joolz), heb je adapters nodig, die klik je op het onderstel en dan kan de Maxi Cosi er op.

3 jaar geleden

Vaak heb je idd adapters. Wij hebben een Thule en dan adapters voor de MC. Wij hebben de Coral. Super lichtgewicht.

3 jaar geleden

Wij hebben idd ook 2 losse adapters die we in de kinderwagen kunnen klikken en daar kun je dan de maxi cosi opzetten. Wij hebben een joolz. Ik weet niet hoe het bij jou wagen zit.. maar je zou toch zeggen dat daar iets voor is?😊

3 jaar geleden

Ik heb een Mutsy Evo² en heb deze adapters erbij om de maxi cosi op het onderstel te zetten. Super handig! Denk als je eventjes googled dat je ook wel adapters voor de Igo vind.

3 jaar geleden

Ik raak een beetje verward door de reacties 😅 begrijp ik het goed dat je autostoel (maxi cosi) wel op je huidige kinderwagen kan, maar dat de kinderwagen niet in de auto past? In dat geval heb je niks aan adapers 🤣 die heb je dan waarschijnlijk al. Is dit iets wat je bedoeld https://www.amazon.nl/Maxi-Cosi-Lichtgewicht-kinderwagen-eenvoudig-Essential/dp/B088XLBFW5/ref=asc_df_B088XLBFW5/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430511123745&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12068551578094656657&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9103350&hvtargid=pla-924228476083&psc=1

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem10

Ik raak een beetje verward door de reacties 😅 begrijp ik het goed dat je a ...
Ik heb inderdaad al adapters, haha. De maxicosi kan inderdaad al op het onderstel van m'n kinderwagen, maar de wagen zelf past niet in mn auto 🙃

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem10

Ik raak een beetje verward door de reacties 😅 begrijp ik het goed dat je a ...
Dankjewel!

3 jaar geleden

Reactie op Marley2you

Hoi, ik kan je niet helpen maar wel een ander probleem, ik vind die maxi co ...
Mijn zoontje moet inderdaad ook nog 3 maanden worden 😅

3 jaar geleden

Ik raakte ook een beetje in de war van de reacties 😅 Wij hebben een onderstel van maxi cosi zelf. Deze kan je inklappen en past in mijn kleine autootje😋 Geen idee of die los te koop zijn🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Wij hebben een Quinny Zapp. Deze is compact. Hij past achter de bestuurder zegmaar op de grond. Zo houdt je ook nog je achterbak vrij voor de boodschappen

3 jaar geleden

Ik heb een Peugeot 107 met een mega kleine achterbak 😂 maar mijn kinderwagen onderstel traveller van mutsy past er nog wel net aan in, ik hoef er maar 1 wiel af te halen 💪🏻

3 jaar geleden

Vraag me dan echt af wat voor auto je hebt als het helemaal niet past. Ik heb mijn kinderwagen onderstel in heel wat kleine auto's gehad. Miss is er wel een creatieve oplossing waar je zelf nog niet aan hebt gedacht.

3 jaar geleden

Ik heb sinds vorige week de Joolz Aer met adapters voor een autostoel want deze past ook in de bakfiets. Heb het buggyzitje eraf gehaald voor nu (en de reiswieg gehuurd via Tiny Library). Deze buggy mag trouwens (als het goed is) ook mee als handbagage in het vliegtuig!

3 jaar geleden

Ik heb sinds vorige week de Joolz Aer met adapters voor een autostoel want ...
Je hebt wel aparte adapters nodig van het autostoeltje.

3 jaar geleden

Ik heb een kleine auto en best een lompe kinderwagen van maxi-cosi. Aan de kant waar mijn bank omlaag kan leg ik deze plat en dan schuif ik vanuit de achterbak zo het onderstel erin. Even wat behelpen maar het past. Als de kleine kan zitten gaan we kijken voor een compacte buggy🤭. Tot die tijd even zo!

3 jaar geleden

Reactie op Nienne89

Vraag me dan echt af wat voor auto je hebt als het helemaal niet past. Ik h ...
Ik heb een polo, dus zou moeten kunnen. Maar ook nog een enorme autostoel van m'n peuter in de auto 🙃

3 jaar geleden

Er bestaan ook maxicosi’s met wieletjes eronder die je in en uit kan klappen volgens mij. Geen ervaring mee, maar misschien is het wat🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Birdie90

Ik heb een polo, dus zou moeten kunnen. Maar ook nog een enorme autostoel v ...
Wij moeten in onze Polo de 2 wielen van de kinderwagen afhalen (Mutsy Evo) dan past het. De wieg moet wel op de achterbank, maar daar gaat het niet om. Onze buren hebben ook een Polo en krijgen daar een Joolz in de koffer (hoedenplank nemen ze wel eruit)