27 Reacties

3 jaar geleden
Hoi, ik kan je niet helpen maar wel een ander probleem, ik vind die maxi cosi zo’n onding! Dat gesleep. Wilde dus vragen hoe oud is jou kindje? Ik zit er namelijk aan te denken om een “vaste” babystoel voor in de auto te kopen en de wagen om te zetten naar een buggy. Buggy’s zijn vaker wat compacter te koop. Maar dan moeten ze wel enigszins kunnen zitten😬. Dat is hier nog niet aan de orde met 3 maanden

3 jaar geleden
Ik raak een beetje verward door de reacties 😅 begrijp ik het goed dat je autostoel (maxi cosi) wel op je huidige kinderwagen kan, maar dat de kinderwagen niet in de auto past?
In dat geval heb je niks aan adapers 🤣 die heb je dan waarschijnlijk al.
Is dit iets wat je bedoeld
https://www.amazon.nl/Maxi-Cosi-Lichtgewicht-kinderwagen-eenvoudig-Essential/dp/B088XLBFW5/ref=asc_df_B088XLBFW5/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430511123745&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12068551578094656657&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9103350&hvtargid=pla-924228476083&psc=1

3 jaar geleden
Wij hebben een Quinny Zapp. Deze is compact. Hij past achter de bestuurder zegmaar op de grond. Zo houdt je ook nog je achterbak vrij voor de boodschappen

3 jaar geleden
Ik heb een Peugeot 107 met een mega kleine achterbak 😂 maar mijn kinderwagen onderstel traveller van mutsy past er nog wel net aan in, ik hoef er maar 1 wiel af te halen 💪🏻

3 jaar geleden
Ik heb sinds vorige week de Joolz Aer met adapters voor een autostoel want deze past ook in de bakfiets. Heb het buggyzitje eraf gehaald voor nu (en de reiswieg gehuurd via Tiny Library). Deze buggy mag trouwens (als het goed is) ook mee als handbagage in het vliegtuig!

3 jaar geleden
Ik heb sinds vorige week de Joolz Aer met adapters voor een autostoel want ...
Je hebt wel aparte adapters nodig van het autostoeltje.

3 jaar geleden
Ik heb een kleine auto en best een lompe kinderwagen van maxi-cosi. Aan de kant waar mijn bank omlaag kan leg ik deze plat en dan schuif ik vanuit de achterbak zo het onderstel erin. Even wat behelpen maar het past. Als de kleine kan zitten gaan we kijken voor een compacte buggy🤭. Tot die tijd even zo!

3 jaar geleden
Reactie op Birdie90
Ik heb een polo, dus zou moeten kunnen. Maar ook nog een enorme autostoel v ...
Wij moeten in onze Polo de 2 wielen van de kinderwagen afhalen (Mutsy Evo) dan past het. De wieg moet wel op de achterbank, maar daar gaat het niet om. Onze buren hebben ook een Polo en krijgen daar een Joolz in de koffer (hoedenplank nemen ze wel eruit)