15 Reacties

3 jaar geleden
Hier hetzelfde en bij mij komt het door nan complete comfort. En stinkt enorm bij ons. 🤣

3 jaar geleden
Onze zoon krijgt flesvoeding (kruidvat) en zijn ontlasting is mosterdgeel

3 jaar geleden
Bij ons ook geel (Kruidvat eigen merk) wel een keer zo'n groene gehad en had toen dit online gevonden:
Groene ontlasting baby
Een legergroen kleurtje ontdekken in de luier van je kleine kan schrikken zijn. Toch is groene ontlasting meestal normaal. Vooral bij kinderen die flesvoeding krijgen, is het een gewone tint. De kleur kan komen door toegevoegd ijzer in flesvoeding. Ook als je baby spinazie heeft gegeten of als hij tandjes krijgt, kan de ontlasting donkergroen kleuren.
Het is mogelijk dat je baby naast groene ontlasting ook last heeft van winderigheid. Daarnaast kan hij kieskeurig of oncomfortabel lijken tijdens de voedingen. In combinatie hiermee kan groene ontlasting een teken zijn van koemelkallergie. Je kan dan het beste met de huisarts overleggen.

3 jaar geleden
Hier flesvoeding en Franse mosterd al weken. Misschien helemaal in het begin een andere kleur?

3 jaar geleden
Wij hadden dit ook van Kruidvat flesvoeding xtra Care, sinds ik ben overgestapt op hero comfort is het weer geel en zijn ook de krampjes minder en ontlasting beter

3 maanden geleden
Mijn zoontje krijgt BV en dat wordt aangevuld met Hero Classic. Vandaag had hij nog een luier met precies dezelfde kleur ontlasting, heel soms heeft hij dat, maar meestal is het mosterdgeel.
Mijn zoontje is al wel 4 maanden oud.