21 Reacties

3 jaar geleden

De enige reden waarom zo'n streepje te voorschijn komt is de aanwezigheid van een bepaald hormoon die enkel aanwezig is bij een bevruchting (want daardoor wordt het aangemaakt)....

3 jaar geleden

Ziet er idd naar uit dat je weer zwanger bent😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Het kan zijn dat de hormonen je lichaam niet uit zijn dat had ik met een miskraam de test bleef maar positief. Bij mij was er wel wat overgebleven. Contact opnemen met je verloskundige voor een extra echo kan zomaar zo zijn dat je weer zwanger bent

3 jaar geleden

Net hetzelfde gehad, 6 weken geleden getest. Kwam steeds een heeeeel licht lijntje maar was test van het Kruidvat en blijkbaar niet betrouwbaar volgens vele.. paar dagen geleden een nieuwe gedaan, was duidelijk positief 😅 dus vrees dat het bij jou hetzelfde verhaal zal zijn.. 😅

3 jaar geleden

Ik hoop eerlijk gezegt niet dat het oploopt, zal maandag wel contact opnemen met de vk

3 jaar geleden

Oei spannend! Als je gemeenschap hebt gehad kan je weer zwanger zijn. Of er iets is ‘achtergebleven’, geen idee of dat kan. Idd even de vk bellen.

3 jaar geleden

Oei spannend! Als je gemeenschap hebt gehad kan je weer zwanger zijn. Of er ...
Wij hebben al wel weer gemeenschap, wel veilig Als ik van de week weer een lijntje heb bel ik de vk

3 jaar geleden

Reactie op emmaverdru

Net hetzelfde gehad, 6 weken geleden getest. Kwam steeds een heeeeel licht ...
Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Gok ook dat je opnieuw zwanger bent. Misschien later nog eens testen of contact opnemen met de vk? Sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op Cc85

Gefeliciteerd!
Dankje 😅 ze zullen 11 maand schelen, dat gaat pittig worden 🫢
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Reactie op emmaverdru

Dankje 😅 ze zullen 11 maand schelen, dat gaat pittig worden 🫢
Ga je er dan twee hebben in hetzelfde geboortejaar, als ik het goed heb? 😄 Dat is ook uniek toch!

3 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

Ga je er dan twee hebben in hetzelfde geboortejaar, als ik het goed heb? 😄 ...
Idd, eentje van januari en eentje van december 😅

3 jaar geleden

Reactie op emmaverdru

Idd, eentje van januari en eentje van december 😅
Maar allé zo schattig! Kunnen ze nog samen in de klas zitten 🥰

3 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

Maar allé zo schattig! Kunnen ze nog samen in de klas zitten 🥰
Weet nog niet of ik dat zo schattig zal vinden in december, gaat echt pittig worden denk ik 😂🫢

3 jaar geleden

Reactie op emmaverdru

Weet nog niet of ik dat zo schattig zal vinden in december, gaat echt pitti ...
Ooh pittig wordt het zeker! 😅 Maar komt wel goed 😊 Je zult vast de eerste niet zijn! Ik ken iemand die ook na een maand zwanger was van de tweede, maar niet hetzelfde geboortejaar, daar is zelfs nummer drie ondertussen al geboren! Als zij het kunnen, kan jij dat ook! 😊

3 jaar geleden

Reactie op emmaverdru

Weet nog niet of ik dat zo schattig zal vinden in december, gaat echt pitti ...
Hoi hoi, hier een mannetje van januari 2021 en een mannetje van januari 2022 (het was gepland) het is zeker af en toe pittig maar ook echt geweldig!! Het valt me echt alles mee!!! En hoe leuk dat ze straks ongeveer in dezelfde fases zitten en lekker samen kunnen spelen etc... ik snap dat het spannend is maar het is echt geweldig mooi!!!

3 jaar geleden

Reactie op Happy-baby

Hoi hoi, hier een mannetje van januari 2021 en een mannetje van januari 202 ...
Oh stelt me wel wat gerust! Was hier de natuur die besliste dus zeker welkom, we hadden gewoon niet gedacht dat het zo snel ging gaan 😅 Maar kijk er nu wel naar uit!! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op emmaverdru

Oh stelt me wel wat gerust! Was hier de natuur die besliste dus zeker welko ...
Super leuk! Gefeliciteerd! Wij wilden heel graag 2 kindjes kort op elkaar en geloof me je weet straks niet beter, je zit nu toch al helemaal in de luiers en gebroken nachten, leek mij zelf namelijk veel fijner dan dat je er net een beetje uit bent en weer helemaal opnieuw kunt beginnen haha, je doet de 2de (hier is het de derde) er zo bij, die draait gewoon mee in het ritme je weet ook alles nog van de vorige omdat het zo kort geleden is dus je bent veeel relaxter bij de tweede, echt geloof me geniet ervan want het is echt super leuk, vooral voor de kindjes zelf straks, echte maatjes!🥰

3 jaar geleden

Gefeliciteerd. Dat heet een ierse tweeling als je 2x een baby krijgt binnen hetzelfde jaar. Ik hoop wel dat je lijf hier mee om kan gaan. Was je alweer goed hersteld na je bevalling?

3 jaar geleden

Reactie op Bottom

Gefeliciteerd. Dat heet een ierse tweeling als je 2x een baby krijgt binnen ...
Ja hoor! Gelukkig wel, na een maand al terug volop aan het werk. Na een week geen bloedverlies meer. Controle was helemaal in orde 👍🏻 Spannend vooral hoe het zal verlopen 😅