209 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MamaWatermaloen

Even benieuwd, gaat er dan iets mis met de anticonceptie of is het gepland? ...
Ik heb pcos wilt kort zeggen dat ik eigelijk zelden een eisprong kreeg, dus mijn zoontje was gepland en onder behandeling bij de arts geraakte ik na 4 rondes zwanger. Dochtertje was ongepland en nu weer ongepland ondanks anticonceptie dus ik ben wel even in de war. Ik ben in ouderschapsverlof en weet zelf maar sinds gisteren dat ik zwanger ben. Niemand weet het buiten mijn man.

één jaar geleden

Reactie op Cc85

Dus van je 3e? Van harte gefeliciteerd!
Klopt 🤭🤯

één jaar geleden

Reactie op mandytjuhhhh

Derde was niet gepland maar wel gewenst ! Ik ben van mening dat de derde ma ...
Ik ben het deels met je eens, maar je andere kindjes zijn ook nog jong en hebben toch nog genoeg hulp en sturing nodig. Hier 4 kinderen binnen 2,5 jaar en ja.. de oudste twee kunnen heel lief samen spelen en dan heb ik mijn handen "vrij" voor onze tweeling van 3 maanden, maar ik sta er ook geregeld als een politieagent naast! Onze oudste is nu 2 jaar en 9 maanden, heeft een echte eigen wil en haar broertje van 1 jaar en 8 maanden is misschien nog wel een graadje erger dus dat botst regelmatig. Ik merk hier vooral dat de tweeling altijd maar even tussendoor moet, omdat de oudste twee ook nog veel aandacht vragen en ze beide in de fase zitten waarbij ze onze grenzen weer aan het opzoeken zijn.

één jaar geleden

Hoe is het nu met je? Heb je het een beetje een plaatsje kunnen geven?

één jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Hoe is het nu met je? Heb je het een beetje een plaatsje kunnen geven?
Hey, vandaag naar de gynaecoloog geweest, ik ben idd zwanger maar aou rond 4-5 weken zijn dus veel is er niet te zien. Ik kan het nog steeds niet geloven maar natuurlijk gaan we er voor. Het is vooral dat zwanger zijn waar ik mee inzit maar ja voor we het weten is dat ook al voorbij. ❤️

één jaar geleden

Hey, vandaag naar de gynaecoloog geweest, ik ben idd zwanger maar aou rond ...
Spanennd, dan ben je in april uitgerekend toch? Ik had vandaag precies een jaar geleden gedeeld dat wij in verwachting waren van ons zoontje. Ik snap dat je het niet kan geloven ❤️ het blijven kleine wonderertjes. Zo kun je moeilijk zwanger raken en zo ben je in een keer 2x ongepland zwanger. Ja nog 8 maanden te gaan en je hebt er weer iets moois voor terug 😘 wanneer heb je nu weer een echo? Ik heb 1juni meteen spiraal laten plaatsen maar tot nu toe ben ik er nog niet echt blij mee. Heb vanaf die tijd al de hele tijd bloedverlies 😪 dus spreek nog regelmatig de verloskundige hierover en sta haast op het punt om te zeggen haal hem er maar uit haha. Maar aan de ene kant ben ik dan ook bang dat ik ook ineens weer zwanger raak terwijl we in ons huis geen ruimte hebben voor een eventuele 3e 😒

één jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Spanennd, dan ben je in april uitgerekend toch? Ik had vandaag precies een ...
We hebben ook geen ruimte voor de derde dus zijn van plan om weer te moeten verhuizen. Ik had vandaag mijn eerste echo en ben 6 weken ver, kloppend hartje te zien en alles lijkt inorde. Ben ook extreem moe sinds paar dagen dus ik steek het op de zwangerschap. Ik ben uitgerekend voor 21 mei. Mijn dochtertje is van 21 april dus ze zullen 1 jaar en 1 maandje schelen. En met de zoon 2,5 jaar 😆 kan het nog altijd niet geloven.

één jaar geleden

We hebben ook geen ruimte voor de derde dus zijn van plan om weer te moeten ...
Wil je ze eventueel ook niet samen op een kamer op t begin? Ah wat een geruststelling ❤️ heb je het al een beetje een plaatsje kunnen geven. Jaa maar onderschat ook niet dat je 2 jonge kinderen hebt he. Poeh worden drukke tijden haha. Hoe is het nu met je zoontje en dochtertje? Hier gaat alles goed met beide zoontjes. De oudste is zich mooi aan het ontwikkelen en de jongste ook. De jongste is nu 6.5 maand en de oudste bijna 1 jaar en 9 maanden.