209 Reacties
2 jaar geleden
Hier 17,5 mnd tussen de oudste 2
Over de oudste 4,5 jaar gedaan om zwanger te worden , dmv IUI uiteindelijk zwager geraakt, daarna hetzelfde verhaal, spontaan zwanger van de 2de
Het was even schrikken, maar super fijn dat we het traject niet nogmaals in hoefde 🥰
Het was pittig, maar ze groeien samen op 😊
2 jaar geleden
De gyneacoloog was niet aanwezig dus maar de huisarts gebeld. Hcg is 60 dus prille zwangerschap. Maar wat ik me nu afvraag is dat de clearblue 2-3 weken gaf, dan zou mijn hcg toch hoger moeten liggen? Nu heb ik schrik.
2 jaar geleden
De gyneacoloog was niet aanwezig dus maar de huisarts gebeld. Hcg is 60 dus ...
Dit zal je vast geruststelen
2 jaar geleden
Update: de gyneacoloog heeft vandaag gebeld, het is inderdaad positief maar mijn bloedwaarden zijn laag. Ze vroeg of ik bloedverlies of last had links of rechts. Ik heb wel links het gevoel alsof ik een zijsteek heb maar dat had ik bij mijn eerste ook. Morgen moet ik terug bloed prikken om verder te kijken. Het kan wijzen op buitenbaarmoederlijke zwangerschap of miskraam. Ik zat nu echt al in de sfeer van een tweede baby en voel me ellendig nu..
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Hopelijk komt alles goed 💕🥰 laat het maar weten 😘
Ik hoop het ook laat morgen zeker weten.
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Is er al meer bekend?
Vandaag terug gaan prikken omdat mijn hgc wel oke was maar progesteron te laag waardoor ze dachten aan bbz. Ook een echo gehad, nog te vroeg om een embryo te zien maar ze zag wel dat alles er goed uitzag voor een eventuele zwangerschap. Net telefoon gekregen dat ze allebij flink gestegen zijn en donderdag ga ik terug bloed trekken en een echo erbij. Dus de kans op bbz is een beetje minder hoop ik. Ik ken er niks van🤣🥹🥹
2 jaar geleden
Vandaag terug gaan prikken omdat mijn hgc wel oke was maar progesteron te l ...
Duimen dat het goed zit 🍀
2 jaar geleden
Wauw het is wel echt mooi om dit te zien, maar wel schrikken natuurlijk. Hier ook 1 zwanger van de derde. Pas bijna 8 maanden geleden bevallen. En nu inmiddels al bijna 18 weken zwanger. Ik heb er geen spijt van, maar er staat me wel een moeilijke tijd te wachten. 2 onder 1 en een peuter straks klinkt best lastig. Hopelijk komt het allemaal goed. En heel veel sterkte en succes gewenst voor jou ❤️🥰
2 jaar geleden
Reactie op mandytjuhhhh
Wat mooi 🤩 hier ook een baby van 6 maand en 10 week zwanger nu
Was het gepland? Het is hier even afwachten omdat het nog heel pril is en mijn waarden laag stonden, maar intussen flink gestegen zijn. Het kan dus alle kanten op, maar het is dubbel gevoel. Ik ben wel blij maar vraag me vooral af als alles goed gaat of ik het goed zal doen met twee baby’s en mijn zoontje ni tekort doe want tegen dan zal hij maar 1,5 jaartjes zijn en me nog steeds heel hard nodig hebben. Krijg nu al schuldgevoelens😫
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
En hoe was het vandaag?🥰😍
Bloed gaan prikken zonder echo. Hcg zit goed maar progesteronwaarde is weer wat aan de lage kant dus maandag echo en moeten ze in de baarmoeder al een kloppend hartje kunnen zien. Ik heb hoop…🥹
2 jaar geleden
Reactie op marije318
Ik was na 5 maand ook zwanger, dit is helaas niet goed gegaan. Het was wel ...
Oh dat is echt spijtig! Miskraam? Bij mij is het ook een onzeker zaakje nu door mijn progesteron die te laag staat…