209 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Shaunie93
Ik heb toevallig ook gisteren ontdekt dat ik weer zwanger ben. Mijn kleine ...
Hoe ver sta jij?
2 jaar geleden
Bloed gaan prikken zonder echo. Hcg zit goed maar progesteronwaarde is weer ...
Ik hoop met je mee 😍🥰 vertrouwen hebben in je lichaam. Ik heb vandaag weer een echo gehad omdat ik vd week bloedverlies heb gehad. Ben nu zelf 4 dagen vooruit gezet. Ze verwachten nu dat ik 8+5 ben maar de definitieve datum heb ik over 2 weken
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Ik hoop met je mee 😍🥰 vertrouwen hebben in je lichaam. Ik heb vandaag wee ...
Ooh das even schrikken laat me weten hoe het verder verloopt. Ik heb morgen een echo ben echt benieuwd
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Hoe is het gegaaanM
Het is geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Echo is oke, ben 5 weekjes zwanger. Over twee weken gaan kijken of het hartje klopt. Oefff
2 jaar geleden
Reactie op morgane99
Hier ook 6+1weken zwanger en een baby van 8 maanden nu was niet gepland maa ...
Proficiat!!!
2 jaar geleden
Reactie op morgane99
Dankjewel! Jij ook! Is het van jij ook zo dat je het onmiddellijk ziet aan ...
Ik was vorig jaar na 4 maanden weer zwanger van onze zoon en had inderdaad ook meteen weer een "buikje". Je lichaam is nog aan het herstellen en je spieren hebben een soort van geheugen zullen we maar even zeggen, dus rekken allemaal net wat makkelijker mee weer. Kan overigens ook van persoon tot persoon verschillen hoe snel je het weer ziet
2 jaar geleden
Vanmorgen weeer een echo gehad. Nu 13 weken. En waarschijnlijk weer een dochtertje 😊😊
2 jaar geleden
Reactie op morgane99
Dankjewel! Jij ook! Is het van jij ook zo dat je het onmiddellijk ziet aan ...
Ik zit nu volgens de echo van maandag op 5,5 weekjes maar ik heb ook het gevoel aan mijn buik dat het al opgezet is, alsof ik al 3 maanden zwanger ben ofzo.🤣
2 jaar geleden
Het is geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Echo is oke, ben 5 weekjes ...
Fijn dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is 🥰 hopelijk goed nieuws over 2 weken, zijn 2 spannende weken daar weet ik helaas alles van. Ik ben vandaag 9+4 en mag volgende week maandag alweer voor de termijnecho 😍
2 jaar geleden
Reactie op morgane99
Ik wou nog even vragen testen ze altijd op progesteron?
Ik ga er van uit dat het wel automatisch getest wordt samen met hgc waarden. Want blijkbaar zijn je progesteron waarden heel belangrijk als je zwanger wil worden en bent.
2 jaar geleden
Reactie op morgane99
Ik wou nog even vragen testen ze altijd op progesteron?
Ja! Ondersteunende hormonen. Essentieel. Kunnen anders beslissen tot geven van bijv utrogestan.
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Fijn dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is 🥰 hopelijk goed ni ...
Alles verloopt goed met jou en de zwangerschap mag ik hopen? Vond bij mijn zoontje (inmiddels 8 maanden nu) de eerste 4 maanden altijd spannend. Ik was een pak geruster wanneer de eerste trimester voorbij was.🤣
2 jaar geleden
Reactie op morgane99
Ook in België? Of ben je van België? Omdat ik dit precies niet terug vind o ...
Ik woon idd in België. Werd bij mij zeer strikt opgevolgd…