209 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op ❤️buikjevolliefde

Ik woon idd in België. Werd bij mij zeer strikt opgevolgd…
Zal het even navragen misschien staat het er anders op

2 jaar geleden

Alles verloopt goed met jou en de zwangerschap mag ik hopen? Vond bij mijn ...
Jaa ik mag niet klagen ondanks ik het iddd weer spannend vind of ons kleine frummeltje goed doorgroeit😍 ik heb vorige week vrijdag nog een echo gehad en was goed gegroeid. Nu heb ik a.s. maandag de termijnecho gepland staan. Hoe verloopt het tot nu toe bij jou?

2 jaar geleden

Je bent niet de enige, ik ben er ook achtergekomen dat ik nu zwanger ben terwijl ik nu ook een kleintje heb van 7 maanden. Dus ik ga zo even de topic goed doorlezen haha

2 jaar geleden

Reactie op Shyla_

Je bent niet de enige, ik ben er ook achtergekomen dat ik nu zwanger ben te ...
Aaah spannend, en hoe voel je je? Ben je er psygisch een beetje klaar voor? Ik heb nog steeds dat dubbel gevoel. Want ben enorm uitgeput na ons verhuis🤣 en werk nog fulltime.

2 jaar geleden

Aaah spannend, en hoe voel je je? Ben je er psygisch een beetje klaar voor? ...
Ik voel me wel goed en ik heb het geaccepteerd, alleen ben ik echt heeel erg zenuwachtig als ik moet denken als de kleine er is. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

2 jaar geleden

Amaai, hier vandaag ook een plusje op een test. Dit na 7maanden geleden te zijn bevallen van onze dochter. Heb meer dan 2j fertiliteit achter de rug. Dus dit is wel even wennen… We zijn uiteraard voorzichtig blij. Morgen en dinsdag voor bloedwaarden kijken. Pas dan zal het misschien doordringen 🤷🏻‍♀️🤣

2 jaar geleden

Reactie op ❤️buikjevolliefde

Amaai, hier vandaag ook een plusje op een test. Dit na 7maanden geleden te ...
Ik heb pcos en mijn eerste zwangerschap was gelukt dankzij verschillende pogingen met clomid pillen. Dus het is even wennen en toch even afwachten inderdaad. Ik voel me wel ellendig deze dagen. De vermoeidheid slaat toe met een fulltime job en een baby erbij. Maar ben dankbaar en blij. Alhoewel ik me echt nog steeds afvraag hoe de komende maanden eruit gaan zien. Wanneer heb je echo? Ik heb een echo gehad maar was op 5 weekjes en het hartje klopte nog niet. 12 september weer een echo..

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Jaa ik mag niet klagen ondanks ik het iddd weer spannend vind of ons klein ...
Dus morgen? Laat me weten! Ik volgende week maandag een echo gepland. Ik zou dan eigelijk op 8 weken moeten zijn.

2 jaar geleden

Dus morgen? Laat me weten! Ik volgende week maandag een echo gepland. Ik zo ...
Spannend!! Ja morgen wel pas laat op de dag namelijk 20.30 😪

2 jaar geleden

Alles was goed bij mij💕 ben vandaag 11 weken precies.

2 jaar geleden

Ik moet morgen voor de eerste echo, ik was vergeten hoe spannend ik dit altijd vond 😅

2 jaar geleden

Reactie op morgane99

Ik moet morgen voor de eerste echo, ik was vergeten hoe spannend ik dit alt ...
Haha ja en dat blijft ook weer haha. Ik had zoiets van ik ga genieten van de 2e zwangerschap maar toch hoop onzekerheid. Je voelt nog niks daarom

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Haha ja en dat blijft ook weer haha. Ik had zoiets van ik ga genieten van d ...
Nee inderdaad had ik ook gezegd en heb precies al meer stress gehad dan mijn eerste omdat alles zo anders is ook

2 jaar geleden

Reactie op morgane99

Nee inderdaad had ik ook gezegd en heb precies al meer stress gehad dan mij ...
Ja had ik ook haha. Ik was bij mijn eerste echo erg pril dus wist niet hoelang ik zwanger was aangezien ik niet meer ben gaan menstrueren sinds maart. Ik heb in mei nog een operatie ondergaan aan mijn eierstokken ivm daar een cyste zat van van 7 bij 9 dus toen zat er nog niks. Ik heb voor ons zoontje meer dan een jaar hormonen moeten spuiten dus het kwam ineens onverwachts die positieve zwangerschapstest😍 Hoeveel weken ben je morgen? Dit was mijn echo van gisteren 😍

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Ja had ik ook haha. Ik was bij mijn eerste echo erg pril dus wist niet hoel ...
Wauw oké wel een hele shock dan dat je zwanger was en morgen ben ik 8weken+2 dus hopen dat alles in orde is mijn huisarts heeft mij redelijk veel schrik aangejaagd omdat ik heel vroeg het wist en mijn hcg nog laag was dus heb 3 keer moeten terug gaan en hij had al 2 keer gezegd bereid je maar voor op het slechtste de 2de keer was het iets meer dan verdubbeld in 3 dagen en dan 4 dagen erna als ik voor de 3 de keer moest gaan was het heel goed omhoog van 44 naar 344 dus hopelijk is het nu morgen goed ook 🤞🏻

2 jaar geleden

Reactie op morgane99

Wauw oké wel een hele shock dan dat je zwanger was en morgen ben ik 8weken+ ...
Oh ja als je morgen idd 8+2 bent moet je genoeg zien op de echo 💕 ik duim met je mee 🍀 hoelaat heb je het morgen? Mooie stijging maar ik snap je angst. In kreeg toen met de eerste echo te horen of je bent erg vroeg zwanger of het is geen goede zwangerschap en het wordt een miskraam. Ik was toen achteraf pas 5+2 dus er was niet meer zichtbaar dan een holte. Gewoon positief blijven bij mij is het ook goed gekomen

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Oh ja als je morgen idd 8+2 bent moet je genoeg zien op de echo 💕 ik duim ...
Jaa normaal wel hè en normaal ook het hartje en ik weet dat ze eerlijk moeten zijn maar ze mogen je natuurlijk geen schrik aanjagen ook. Van mijn eerste zwangerschap was ik ook heel vroeg en mijn hcg was ook maar 54 dan ook moeten terug gaan 6 dagen later en ook goed gestegen. Toen ben ik ook naar de gynaecoloog gegaan rond dezelfde periode van jij en zag je inderdaad ook bijna niks 2 weken later terug moeten gaan en dan ook kloppend hartje gezien 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Oh ja als je morgen idd 8+2 bent moet je genoeg zien op de echo 💕 ik duim ...
Ik moet morgen om 15u gaan. Ik zal een update zetten hier 😁

2 jaar geleden

Hey mommas, ik ben gisteren ook achtergekomen dat ik weer zwanger ben. Mijn flow App zegt 6 weken. Wel heel fijn dat ik nu lees niet de enige te zijn! Ik ben wel nog steeds een beetje in shock. Mijn emoties zijn heel wisselend vooral omdat het dus niet gepland is. Ik ben heel blij maar ben ook een beetje bang of het allemaal gaat lukken. Ons meisje is net 7 maanden geworden en wil haar echt het allerbeste geven! Ik ben sinds een week super moe en daar baal ik van dat ik niet met dezelfde energie met haar kan zijn. Hopelijk komt dat snel weer een beetje terug 🙌 ik ga vandaag even afspraak maken.

2 jaar geleden

Reactie op Marcella-VLC

Hey mommas, ik ben gisteren ook achtergekomen dat ik weer zwanger ben. Mijn ...
Jaaa ik heb precies dezelfde gevoelens als jij en ben nu 7 weken, ook echt super moe😟 ik wens alleeeeee zwangere mama's met nog een klein babytje heeel veeel kracht