209 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Marcella-VLC
Hey mommas, ik ben gisteren ook achtergekomen dat ik weer zwanger ben. Mijn ...
Ik heb dat ook sinds een week of 2 dat ik heel erg moe ben. Ik heb naast de zorg voor de baby en huishouden nog een fulltime job. Ik voel me eigelijk soms gewoon schuldig tegenover mijn zoontje terwijl ik keihard mijn best doe. Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben met zulke emoties🥲
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Alles was goed bij mij💕 ben vandaag 11 weken precies.
Ooh keileuk om te horen!❤️ ik nog een week wachten😅
2 jaar geleden
Ik heb pcos en mijn eerste zwangerschap was gelukt dankzij verschillende po ...
Vermoeidheid is hier ook wel hard soms… maar we laten niet teveel merken naar buitenaf en doen samen met ons kleintje wat dutjes ;)
Ik heb net twee labo’s achter de rug en de waarde zijn mooi verdubbeld!
Dus nog paar keer labo en als dat goed zit, zien we verder. Stapje per stapke. Door heel het CRG traject, blijf ik nu wel terug heel voorzichtig… blij zijn is er in een klein hoekje, maar durf het nog ni toelaten…
2 jaar geleden
Helaas was mijn echo niet zo goed. Er was wel een vruchtzakje te zien maar “nog” geen vruchtje. De gynaecoloog heeft mijn bloed nog eens getest om te zien hoe het zat met mijn hcg en progesteron. Mijn hcg was meer dan 50.000 en mijn progesteron was 10 dus dat is beide wel echt goed. Dus ze denkt dat ik gewoon minder ver zal zijn dan dat ik effectief ben. Maar toch heb ik enorm schrik dat het niet goed zal zijn. Volgende week vrijdag opnieuw echo
2 jaar geleden
Reactie op morgane99
Helaas was mijn echo niet zo goed. Er was wel een vruchtzakje te zien maar ...
Ah hopen op goed nieuws volgende week vrijdag 🍀🍀💕 dat had ik ook. Ik voeg mijn echo toe die ik toen ook had met de vraag of het goed zat of niet, kun je het beetje vergelijken. Toen was ik achteraf 5+3.
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Ah hopen op goed nieuws volgende week vrijdag 🍀🍀💕 dat had ik ook. Ik voe ...
Ik denk dat het ongeveer ook zoiets was heb niet zo heel goed gekeken ze zei dat ze nog geen hartje kon zien kloppen en heb dan direct weggekeken 😕 hoop inderdaad ook dat het volgende week goed is
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Hmm dat is wel jammer dat je niks kan vergelijken. Deze week wordt erg lan ...
Jaa inderdaad. Zit echt op het punt dat ik het gewoon wil weten.. ik denk dat ik me gewoon ga voorbereiden op het slechtste... zo kan ik alleen maar aangenaam verrast worden
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Ja precies had ik ook💕 ik duim met je mee.
Ik heb net de echo gezien op mycozo de vruchtzak is groter en ze zit precies niets in.. de gynaecoloog zei wel dat dit nog altijd kon als ik toch niet zover was als we dachten en van mijn vorige zwangerschap was ik ook 2 weken minder ver dan origineel gedacht. Ik heb de echo erbij gestop zodat je even kan kijken vruchtzakje zou rond de 2 cm zijn maar ziet er heel groot uit. Weet wel dat ze dit inzoomen maar toch
2 jaar geleden
Reactie op morgane99
Ik heb net de echo gezien op mycozo de vruchtzak is groter en ze zit precie ...
Dit heb ik even gemist. Van hoeveel weken is deze echo gemaakt? Bij mij zag ze op 5 weken net een inie minie puntje maar kon verder natuurlijk geen kloppend hartje zien. Morgen eindelijk een echo..
2 jaar geleden
Dit heb ik even gemist. Van hoeveel weken is deze echo gemaakt? Bij mij zag ...
Zogezegd ben ik al 8 weken nu morgen 9 maar ze zei wel dat ik me waarschijnlijk vergist heb want mijn menstruatie had 8 dagen geduurd de vorige keer dus dat ik waarschijnlijk pas 7 weken was en dat dit dan wel nog kon en Ooh hopelijk goed nieuws! Ik nog tot vrijdag wachten hopelijk gaat de week wat snel voorbij.. wel dinsdag nog een afspraak bij de dokter voor mijn hcg en progesteron nog even te bekijken dat het verder omhoog gaat. Ik weet wel niet moet progesteron ook stijgen? En hoeveel moet dit dan staan?
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Hoe laat heb je het morgen? Succes 😍🍀
Morgen vroeg om 8uur.
2 jaar geleden
Reactie op morgane99
Zogezegd ben ik al 8 weken nu morgen 9 maar ze zei wel dat ik me waarschijn ...
Is je progesteron waarde goed? Bij mij dachten ze eerst aan een buitenbaarmoederlijk zwangerschap doordat het laag stond. Tweede bloedprik was oke maar de derde keer was hcg wel goed gestegen maar progesteron weer gedaald. Ik hoop dat ik morgen meer weet. Voel je je al misselijk trouwens? Ik ben laatste tijd zeer ellendig geweest en heel moe.
2 jaar geleden
Is je progesteron waarde goed? Bij mij dachten ze eerst aan een buitenbaarm ...
De gynaecoloog zei dat mijn progesteron echt goed was dat het boven de 2 moest zijn en dat het 10 stond bij mij en mijn hcg ook dit was 52000. Ook heb ik pijnlijke borsten en ben ik ook misselijk ik voel me echt zoals ik me voelde in mijn vorige zwangerschap dit maakt het zo verwarrend. Dinsdag ga ik nog eens bij de dokter om nog eens te checken en dan zien we vrijdag wel op de echo