209 Reacties

2 jaar geleden

Is je progesteron waarde goed? Bij mij dachten ze eerst aan een buitenbaarm ...
Progesteron fluctueert de hele tijd. Is heel normaal. Moest het echt te laag zijn zouden ze normaal utrogestan (of iets) opstarten. Maar wisselend is dus heel normaal werd mij altijd gezegd.

2 jaar geleden

Morgen vroeg om 8uur.
Heel veel succes dan 🍀 laat maar weten als je meer weet

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Heel veel succes dan 🍀 laat maar weten als je meer weet
Alles inorde hier! Goed gegroeid hartje klopt ook goed ben 8+5 zwanger.😃

2 jaar geleden

Alles inorde hier! Goed gegroeid hartje klopt ook goed ben 8+5 zwanger.😃
Fijn gefeliciteerd 😍💕 wanneer heb je de termijnecho? Ik heb volgende week dinsdag mijn 13 weken echo vind het nu wel weer spannend worden. Ik wil dat het al volgende week dinsdag is haha

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Fijn gefeliciteerd 😍💕 wanneer heb je de termijnecho? Ik heb volgende week ...
Over 3 weken dacht 5 oktober heb ik de nipt test en 12 weken echo. Ik kan nog steeds niet vatten dat ik alweer zwanger ben na een heftige periode.😅

2 jaar geleden

Over 3 weken dacht 5 oktober heb ik de nipt test en 12 weken echo. Ik kan n ...
Jaa dat had ik ook hahaha. Wij doen geen nipt, hebben we bij ons zoontje ook niet gedaan 😊 bij mijn man zijn familie blijkt wel weer dat de nipt niet betrouwbaar is haha.

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Jaa dat had ik ook hahaha. Wij doen geen nipt, hebben we bij ons zoontje oo ...
Kom je uit nederland? Hier in Belgie is het eigelijk vanzelfsprekend dat het op 12 weken standaart gebeurd.

2 jaar geleden

Kom je uit nederland? Hier in Belgie is het eigelijk vanzelfsprekend dat he ...
Jaa ik kom uit Nederland. Wij hebben sowieso een eigen bijdrage van 178 euro. En zoals ik al aangaf heb ik meerdere mensen om me heen waar de nipt uitslag goed was maar alsnog sommige er slecht uitkwamen met de bevalling. Mijn schoonzusje heeft bijb verstandelijke beperking, uiterlijke kenmerken van een downer maar alle chromosomen zijn gewoon goed. Bij laats iemand op tiktok het prader willy syndroom .

2 jaar geleden

Dit zal wel herkenbaar zijn. Ik wacht op de echo binnen paar dagen. Dan gaan we weten of dit van de serieus is! hCG was ondertussen wel super mooi doorgedubbeld naar 3700hCG. Ik durf het nog steeds niet geloven. Zal wel komen zeker als we een goeie echo hebben… Aangezien vorige zwnagerschap via een traject was, werd alles anders gevolgd, dus de onzekerheid is nu wat groter precies 🤷🏻‍♀️ Duimen mag dus ::)) Dat we allemaal mooi nieuws kunnen hebben!

2 jaar geleden

Reactie op ❤️buikjevolliefde

Dit zal wel herkenbaar zijn. Ik wacht op de echo binnen paar dagen. Dan gaa ...
Wanneer is je echo? Laat je ons weten? Duim alvast voor je mee! Succes!❤️❤️❤️

2 jaar geleden

Wanneer is je echo? Laat je ons weten? Duim alvast voor je mee! Succes!❤️❤️ ...
Eind deze week 💙 Keep you posted :)

2 jaar geleden

Eind deze week 💙 Keep you posted :)
En idd, zo steun vinden en wat extra duimers doet deugd ❤️

2 jaar geleden

Succes 🍀🥰 het blijft spannend. Ik ben maandag 13 weken maar toch soms nog onzeker. Het blijft apart hoe je eerst een traject moet doorlopen en nu ineens spontaan zwanger raakt 😍💕 dat hebben wij ook gehad nu. Hoelang hebben jullie in het fertiliteitstraject gezeten?😊

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Succes 🍀🥰 het blijft spannend. Ik ben maandag 13 weken maar toch soms nog ...
Iets langer dan twee jaar. Weinig pogingen. Veel miserie… Vergeten zal ik dat nooit… Maar een geweldig orgelpunt van dat traject, een perfecte dochter 🥰 Inderdaad, dat er dan ineens een plusje op een test staat, daar werd ik heel even, met opengesperde mond, heel stil van 🤣

2 jaar geleden

Iets langer dan twee jaar. Weinig pogingen. Veel miserie… Vergeten zal ik d ...
Ja dat is het belangrijkste 😘💕 wij hebben maar 1.5 jaar in het traject gezeten en gelukkig alleen maar hoeven te spuiten. Mijn grootste angst was om ooit weer het traject in te gaan en nooit te weten hoe het voelt om zwanger te worden uit jezelf 💕 gelukkig is het ons wel gegund. Haha ja dat had ik ook, liet het aan mijn man zien en liep gewoon weg alsof er niks aan de hand was. Kwam daarna terug en zei dit zijn geen leuke grapjes he om net te doen alsof je zwanger bent. Hij dacht dus dat ik de oude testen had gepakt van ons zoontje haha

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Ja dat is het belangrijkste 😘💕 wij hebben maar 1.5 jaar in het traject ge ...
😂 De mijne had het voorspeld 🤷🏻‍♀️ zei die ineens : ik zou eens een testje doen. Volgens mij ist gelukt. Echt slechts een keer regels gehad na de borstvoeding! Dus ik begon te lachen. En dan toch maar getest. Met een kleine hoop binnenin ( ik voel echt niets, dus kon het echt niet geloven, maar hoopte het wel ineens…). En dan met dat nieuws om 6u30 naar hem, die naast onze dochter lag, die al lachend wakker werd 😂 Topmoment.

2 jaar geleden

😂 De mijne had het voorspeld 🤷🏻‍♀️ zei die ineens : ik zou eens een te ...
Haha awh leuk! Echt onverstelbaar. Ik heb voor maart het laatst gemenstrueerd. De eerste 2 maanden naar de bevalling was ik erg regelmatig met een cyclus van ongeveer 28 dagen. Toen had ik zoiets van oei ik moet oppassen maar daarna een cyste ontdekt op mijn eierstok dus die cyste is in mei verwijderd. Toen gaf ik nog bij mijn man aan van ja zelfstandig zwanger worden zit er niet meer in, zullen we rond sep weer het traject ingaan? Niet wetende dat ik nu dan al 13 weken zwanger zou zijn💕

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Haha awh leuk! Echt onverstelbaar. Ik heb voor maart het laatst gemenstruee ...
Zo gek allemaal! Natuurlijk heel graag nog een kindje :) maar het hele circus ga in niet meer door…

2 jaar geleden

Reactie op morgane99

De gynaecoloog zei dat mijn progesteron echt goed was dat het boven de 2 mo ...
Heel veel succes vandaag💕 hoe laat mag je vandaag?

2 jaar geleden

Je zal het wel geloven wanneer je het op de echo zelf kan zien. Ik besef eigelijk ondanks alle symtomen nu pas dat ik echt zwanger ben toen ik dat scampi’tje op de echo zag. Heb het ook doorgegeven op het werk dus nu is alles iet wat werkelijkheid. Natuurlijk komt dit deels omdat ik pcos heb en totaal niet verwachtte dat ik zwanger kon geraken zonder hulp. 🤣 en nu heb ik een beetje paniek, voelt alsof ik al jaren zwanger ben, denk aan de dikke aambeien dat ik kreeg rond de 7ste maand, een baby die amper 8,5 maand is. Het wordt wat, maar ben er wel klaar voor.😄🤞🏼