209 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op ❤️buikjevolliefde

Mijn hart stond eventjes stil bij het horen van die mooie hartslagje! Nu du ...
Wat fijn gefeliciteerd 💕 hoe ver ben je nu?😊

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Wat fijn gefeliciteerd 💕 hoe ver ben je nu?😊
Ze zeggen 7weken.

2 jaar geleden

Reactie op ❤️buikjevolliefde

Ze zeggen 7weken.
Fijn gefeliciteerd 💕

2 jaar geleden

Hoe is het met iedereen?

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Hoe is het met iedereen?
Vermoeid, mottig 🤣 En wat spanning voor de echo 9w deze week. Lichaam geeft wel aan dat er vanalles bezig is. Maar toch is een mens pas gerustgesteld als men die echo ziet die goed is… Met u?? X

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Hoe is het met iedereen?
Tikken alweer bijna de 20 weken aan deze week. Mijn meisje is nu bijna 9 maanden oud en kruipt hele huis door. Kom handen en ogen tekort. Hoe zal het zijn met 2 meisjes dalijk 🤣 en hoe is t met jou?

2 jaar geleden

Fijn dat het bij jullie goed gaat. Bij mij gaat ook alles goed, vandaag 15 weken zwanger alweer, de tijd vliegt. Morgen heb ik weer standaard controle bij de verloskundige en volgende week donderdag onze geslachtsbepaling 🍀🍀 ben heel benieuwd

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Hoe is het met iedereen?
Oververmoeid en eindelijk een weekje verlof. Morgen op controle zou 12 weken zwanger moeten zijn. Hopelijk alles oke. Hoe is het met jou?

2 jaar geleden

Reactie op Wondertje90

Tikken alweer bijna de 20 weken aan deze week. Mijn meisje is nu bijna 9 ma ...
Mn zoontje is ook 9 maandjes oud en kruipt overal rond en zoekt het liefst van al gevaarlijke plaatsen op. Vraag me nu meer dan ooit af hoe het binnekort met twee zal zijn.🤣🥲

2 jaar geleden

Oververmoeid en eindelijk een weekje verlof. Morgen op controle zou 12 weke ...
Ahh minder 😪 gelukkig nu een weekje vrij, geniet er van 💕 laat maar weten als je op controle bent geweest. Bij mij gaat alles goed, gisteren standaard controle gehad en alles was perfect gelukkig ❤️ ja mijn baarmoeder is ruim boven het termijn wat ik ben maar kan te maken hebben dat het je 2e kindje is of weer zwangerschapssuiker😭 dinsdag heb ik weer mijn oggt test🤮 kijk er wel een beetje tegen op en volgende week donderdag de geslachtsbepaling 💕

2 jaar geleden

Mn zoontje is ook 9 maandjes oud en kruipt overal rond en zoekt het liefst ...
Mijn zoontje van 8 maanden slaat denk ik het kruipen over 🙈 die tijgert zich door heel het huis heen of trekt zich aan alles op en loopt zo door het huis heen

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Mijn zoontje van 8 maanden slaat denk ik het kruipen over 🙈 die tijgert zi ...
Ik dacht ook dat hij kruipen ging overslaan maar hij is dat plots spontaan beginnen doen. Nu probeert hij op zijn knieën te staan en beweegt vrolijk heen en weer.🤣 vdg trouwens echo gehad vn 12 weken en nipttest alles is hier ok gelukkig. Ben benieuwd naar het geslacht. 🥳

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Ahh minder 😪 gelukkig nu een weekje vrij, geniet er van 💕 laat maar weten ...
Ooh hopelijk geen zwangerschapsdiabetes. Ik moet ook wel oppassen. Bij mijn eerste zwangerschap was mijn suiker kantje boortje maar kwam volgens mij door de cola. Oh ik dronk da zo graag toen ik zwanger was. En nu kriebelt het terug maar pas er wel wa mee op. Veel succes en hopelijk goe nieuws!

2 jaar geleden

Ik dacht ook dat hij kruipen ging overslaan maar hij is dat plots spontaan ...
Haha dan laat ik mezelf verassen. Ja wij hebben ook een heerlijk actief zoontje 💙 fijn dat alles goed is ❤️❤️ nu echt genieten. Wij hoeven gelukkig nog maar klein weekje te wachten tot het geslacht? Heb je een voor gevoel?

2 jaar geleden

Ooh hopelijk geen zwangerschapsdiabetes. Ik moet ook wel oppassen. Bij mijn ...
Kans zit er dik in bij ons zoontje had ik het dus helaas ook. Als je in je eerdere zwangerschap al suiker hebt gehad is de kans 95% dat je het bij de volgende zwangerschap ook hebt. Ja ik had niet echt een voorkeur maar nu ook nog niet echt voor eten of drinken haha

2 jaar geleden

Hier precies 1,5 jaar tussen de kindjes. Was na 7,5e maand weer zwanger, maar werd een miskraam en gelijk daarop weer zwanger dus vandaar. We hebben ook nog een kindje daarboven die ongeveer 2 jaar scheelt met de middelste dus 3 in 3,5 jaar. Het is echt loodzwaar, de middelste had KMA en huilde de eerste 10 weken 18/24 uur in een dag, maar daarna super relaxte baby, en een super eigenwijze, koppige en driftige dreumes. Hij liep pas met 21 maanden (dus 3 maanden nadat de 3e werd geboren). Dat was best wel zwaar, omdat ik hem constant moest tillen (trap op/af, in/uit kinderstoel/kinderwagen etc). Maar ze zijn alle 3 wel erg close met elkaar. De jongste is enorm onderprikkeld, moet je constant bezig houden en huilde de eerste 6 maanden rustig 5 tot 8 uur per dag. Ze wilde de hele dag vermaakt worden, maar met nog een kindje van 1,5 en 3 heb ik dan gewoon handen tekort (man was op werkdagen weg van 05.45 tot 17.30, dus doe alles alleen en nu van 07.00 tot 19.00) en dan moest ik ervoor kiezen om haar te laten huilen, zodat de oudste 2 ook nog wat aandacht kregen. En door bekkenklachten kon ik haar sws niet de hele dag dragen. Nu kan ze tijgeren en gaat het eindelijk beter (ze is 7 maanden) Ze huilt nu nog zo'n 1,5 tot 3 uur per dag. Het blijft pittig, aandacht verdelen tussen 3 kids, het huishouden, boodschappen, koken, kinderen wassen, op bed doen. Gelukkig ben ik huisvrouw. Maar, het is wel heel leuk om ze met elkaar te zien. De oudste 2 zijn dikke maatjes, hoewel ze natuurlijk ook echt wel regelmatig mot hebben. En beide knuffelen ze met hun zusje, krijgt ze 1000 kusjes op een dag, zijn ze super beschermend etc. Ze hebben echt wat aan elkaar. Het wordt alleen maar beter. Ja, het eerste jaar is zwaar, en de peuterpuberteit kan ook echt heel heftig zijn. Maar na die eerste 2 a 3 jaar begrijpen ze veel meer en wordt het makkelijker

2 jaar geleden

Hier precies 1,5 jaar tussen de kindjes. Was na 7,5e maand weer zwanger, ma ...
Petje af voor jou! Bij het lezen alleen al werd ik vermoeid door me dat in te beelden. Heftig zal het zeker worden maar hoe dan ook zullen we ons draai wel hopelijk vinden. Mn zoontje is een zeer rustige baby en tegen dan hoop ik dat hij dat blijft. 🥴

2 jaar geleden

Dankje. Ook geen makkelijke zwangerschappen gehad. HG bij de 2e tot 4 maanden en bij de jongste 36 weken kotsmisselijk geweest, maar met medicijnen wel kunnen beperken tot max 3x per dag spugen. En liep met 8 weken al bij de fysio vanwege bekkenklachten. Haha, ik ben ook echt chronisch oververmoeid, maar de jongste gaat steeds beter slapen, dus dat zal ook wel steeds beter gaan, zeker nu de wekker niet meer 5 dagen in de week om 04.45 gaat maar pas om 05.45 (voor m'n mans werk). Voor nu vanwege de drukte en lichamelijk even geen kindjes meer erbij. Al denk ik dat er ooit nog wel een komt als het straks wat makkelijker gaat (ben pas 25, dus nog meer dan genoeg tijd). Ik hoop voor je dat de 2e ook een makkelijke baby zal zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Daisy1862

Haha dan laat ik mezelf verassen. Ja wij hebben ook een heerlijk actief zoo ...
En? Ken je het geslacht al? Ja ik dacht dus weer een jongetje maar het wordt een meisje…

2 jaar geleden

En? Ken je het geslacht al? Ja ik dacht dus weer een jongetje maar het word ...
Ah super leuk 😍 heb morgen de geslachtsbepaling, volgens bakkerspraatjes, chinese geslachtskaleder wordt het bij ons ook een meisje. Zou even schakelen zijn denk ik als het toch een jongen blijkt te zijn.