209 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Hoe weet jij dit trouwens al zo snel haha
Haha awel via de nipt test. Hier in Belgie wordt dat standaart gedaan op 12 weken met geslachtsbepaling als je dat wilt. Ik heb hier gelezen dat dat in Nederland verboden zou zijn.
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Jaa klopt, wordt hier in nl niet gedaan omdat ze dan bang zijn dat je de zw ...
Ah echt?! Wow…
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Wij krijgen wel een tweede zoon💙 ik had juist gedacht dat ik zwanger was v ...
Ik dacht ook hele tijd dat het een jongetje zou zijn. Eigelijk wel fijn 2 jongetjes die qua leeftijd niet veel schelen he! Was bij ons even wennen omdat we zo goed als zeker waren qua gevoel dat het een jongen gibg worden. Al bij al zeer gelukkig.🥹
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Jaa klopt, wordt hier in nl niet gedaan omdat ze dan bang zijn dat je de zw ...
Is wel heel extreem dat je je zwangerschap zou afbreken omwille van het geslacht. Dan zijn er zoveel mensen die jarenlang proberen voor een kind. Kan dat echt niet vatten dat zulke mensen echt bestaan.
2 jaar geleden
Ik dacht ook hele tijd dat het een jongetje zou zijn. Eigelijk wel fijn 2 j ...
Ja dat klopt, is voor ons zoontje het leukste haha. Ik moest ook eerst even wennen aan het idee dat we een zoontje kregen ipv een meisje maar nu helemaal gelukkig met de kleine frummel in onze buik😍😍😍
2 jaar geleden
Ik wilde een eigen topic openen maar zag deze al. Gisteravond hier ook oneens onverwachts een positieve test. Ik schrok echt enorm hiervan. Mijn zoontje is nu zn 9 maanden maar ik zit echt even met mijn handen in het haar. Aan de ene kant prachtig dat ons het zo gegund is aangezien wij ruim 4 jaar erover hebben gedaan om in verwachting te raken van ons zoontje. En dan nu plots ineens dit. Ik begin echt te duizelen als ik alles weer opnieuw moet gaan doen. Echt een gigantische zware zwangerschap gehad ivm pre eclamsie en hellp dus ik zie onwijs tegen deze zwangerschap op. Hoe was/is dit bij jullie toen je er net achter kwam?
2 jaar geleden
Reactie op Mxxy
Ik wilde een eigen topic openen maar zag deze al. Gisteravond hier ook onee ...
Als eerste gefeliciteerd ❤️🥰 ik snap dat het even schrikken was, dat was voor mij ook terwijl ik eerlijk gezegd wel al over een tweede nadacht. Wat is precies pre eclamsie en hellp?
Zoals ik al aangaf was het voor mij ook erg schrikken en er gaan allemaal scenarios door je hoofd heen zoals ben ik er wel klaar voor enz. Maar nu kan ik niet meer wachten om in maart onze tweede grote liefde te mogen ontmoeten 🥰❤️ begin de kleine man steeds meer te voelen. Bij ons zoontje voelde ik hem iedere dag vanaf 18 weken dus nu wel even onzekere periode nu vind ik omdat ik hem maar heel licht en minimaal voel.
2 jaar geleden
Reactie op Mxxy
Ik wilde een eigen topic openen maar zag deze al. Gisteravond hier ook onee ...
Ooh allereerst een dikke proficiat met je zwangerschap! Ik heb bij mijn eerste zwangerschap pillen moeten nemen om zwanger te kunnen geraken, de tweede kwam onverwachts zoals je leest in mijn topic. Ik ben dankbaar maar me er ook heel hard van bewust dat het een pittige periode zal worden en dat schrikt me af. Mijn zoontje is 10 maanden oud en laatste weekjes heel actief en onrustig, is in volle ontdekking en minder troostbaar. Ik heb een fulltime job en ben heel erg moe momenteel.
2 jaar geleden
Twee weken geleden positief getest. We hebben een dochter die komende maand 2 wordt en een zoontje die vandaag 10 maanden oud is. Als alles goed gaat zijn ze dus 2,5 en 1,5 als nummer 3 geboren wordt. Weer even in shock, want met twee is soms al heftig, zeker aangezien slapen hier in huis al vanaf dag 1 een dingetje is, maar aan de andere kant is de interactie tussen de kindjes ook super leuk en lief om te zien. De oudste is ondanks het geringe leeftijdsverschil al een echt moedertje voor de jongste en ik ben heel benieuwd hoe dat volgend jaar zal zijn
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Hier was gelukkig de 20 weken echo ook in orde😍 helemaal happy met onze kl ...
Tot hiertoe ook alles inorde hier, ik merk heel weinig van de zwangerschap door drukte. Ons monsterke thuis is volop in actie en in sprong 7. Heftig dus. Dan denk ik af en toe oh ik ben zwanger.🤣
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Haha hier begin ik het toch wel wat meer te merken. De schopjes worden duid ...
Hij heeft van enkel sprong last gehad maar we vinden sprong 7 toch een dingetje🙃. Hij geraakt moeilijk in slaap, hij is in volle ontdekking, hij zeurt en protesteert voor het minste… 2 heftige weken ondertussen.😂🤣
2 jaar geleden
Hij heeft van enkel sprong last gehad maar we vinden sprong 7 toch een ding ...
Pffff hahah. Sprong 6 vond ik ook wel heftig maar hij kreeg toen ook meteen 2 tanden.
Sprong 7 zit er aan te komen en ik denk ook weer tandjes dus ik houd me hart vast😅 bij mij heeft hij dan ook altijd moeite met in slaap komen en wilt hij soms slaapjes overslaan terwijl hij dood moe is
2 jaar geleden
Reactie op Daisy1862
Pffff hahah. Sprong 6 vond ik ook wel heftig maar hij kreeg toen ook meteen ...
Hier is dat ook hetzelfde drama tegenwoordig met zijn slaapjes. Ze zijn zich ook meer bewuster van dingen en kunnen ook meer, dus zal daar ook wel wat mee te maken hebben.