13 Reacties

4 jaar geleden

Bierkratten

4 jaar geleden

Misschien met bierkratjes ? 😉 Heb ik ook welles gehoord

4 jaar geleden

Wij hebben 5 bierkratten schoongemaakt, geleegd en deze gebruikt. Écht ideaal en gevoelsmatig “veiliger” haha 😄!

4 jaar geleden

Bierkratten inderdaad, of gewoon zelf houten blokken zagen. Dat hebben wij gedaan, er staan nu dikke houten blokken onder.

4 jaar geleden

Wij hebben een extra matras gekocht voor op het bed waardoor het hoog genoeg is

4 jaar geleden

heb je niet nog een matras? ik heb een boxspring en heb er gwn extra matrassen op

4 jaar geleden

Wij hebben een extra matras er op gelegd. Heb je die toevallig nog?

4 jaar geleden

Mijn verloskundige heeft eigen klossen. Een soort houten blokjes. Misschien heeft jou verloskundige die ook. Een extra matras kan ook.

4 jaar geleden

Even wat anders. We hebben net bierkratten onder het bed gedaan maar daarmee was het bed zo hoog dat ik er niet meer in of uit kon stappen (ben ook maar 1.60m). Meer "korte" mensen dit probleem??

4 jaar geleden

Reactie op Alex12345

Even wat anders. We hebben net bierkratten onder het bed gedaan maar daarme ...
Ja dit lees je regelmatig bij topics over het verhogen van het bed. Volgens mij gebruiken de meeste vrouwen een krukje om bed in en uit te komen.. Overleg evt tegen die tijd met de kraamzorg of de klossen eerder weg mogen omdat het voor jou natuurlijk ook gemakkelijk moet zijn om in/uit bed te komen, zeker als je herstellende bent

4 jaar geleden

Reactie op Alex12345

4 jaar geleden

Reactie op Alex12345

Ja ik heb dit probleem ook idd. Heb er een krukje naast staan 😬

4 jaar geleden

Wij hebben dezelfde soort poten en hebben ook het bed op bierkratten gezet. Om in bed te komen met mijn 1.65 heb ik het badkamerkrukje van de ikea. https://www.ikea.com/nl/nl/p/bolmen-badkamerkruk-50508181/