10 Reacties
5 jaar geleden
Ik had dit ook al heel vroeg, dat is de reden geweest dat ik uit eindelijk al vroeg een zwangerschapstest deed aangezien ik dit ook eng vond. Bij mij ben ik er vrijwel zeker van dat het gaat om melkklieren, maar als je twijfelt is het nooit verkeerd dit te controleren!
5 jaar geleden
Kan heel goed een verstopte klier of cyste zijn. Onder invloed van je hormonen komt dat vaker voor. Maar je kan natuurlijk altijd de huisarts even vragen om je gerust te stellen.
5 jaar geleden
Ik had al voor de zwangerschap een harde knobbel gevoeld. Daarvan is een echo gemaakt;
bleek gewoon klierweefsel met weinig vet eromheen. Kan gewoon heel hard zijn! Normaal voel je je melkklieren niet zo, maar voornamelijk vetweefsel en ander weefsel. Als ze dus ook maar iets opzetten (of weinig vet hebben) kunnen ze heel hard voelen. Voor de zekerheid naar de huisarts is natuurlijk nooit verkeerd.
5 jaar geleden
Ik had het na de bevalling. Dacht eerst ook een melkkliertje, maar voor de zekerheid moest ik na een half jaar weer komen als het er nog zat. Dat was het geval. Voor de zekerheid een echo gehad, bleek een cyste te zijn. Maar goed om er alert op te zijn hoor! Beter te vaak checken dan net die ene keer niet.