14 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even 😁

3 jaar geleden

Ik zag op pinterest toevallig van de week iemand die een canvas hart in een diepvrieszakje deed, met allemaal verschillende kleuren verfstippen er op. Dan doe je het zakje dicht en kan je kindje daar mee spelen. Het zou ook gewoon met karton kunnen. Scheelt een hoop rommel haha. Als je dat niet uitmaakt doe je het zonder zakje:)

3 jaar geleden

Jazeker! Mijn zoontje vindt het heerlijk om te ‘knoeien’. Tip: koop een schort zodat hij niet vies wordt. - verf op blaadje, lekker laten smeren. Vershoudfolie erop als je alles schoon wilt houden. - kleurstof door yoghurt en daarmee verven. - slagroom op tafel en daarmee smeren. - met voetjes/handjes iets moois maken, zie Pinterest (wel leuker voor ons dan voor de kleine). - blaadje in lage doos en hier voorwerpen met verf in leggen. (Eikels, kastanjes, blaadjes, knikkers, eigenlijk kan alles) je kleine pakt dingen op en legt dingen neer. - verf in een ziplock zakje. En als je echt los durft te laten dat alles vies wordt, is bodypainting met de kids echt geweldig. Zet ze in luier of romper op de grond met (eetbare) verf en lekker laten smeren.

3 jaar geleden

Reactie op Ilse2345

Jazeker! Mijn zoontje vindt het heerlijk om te ‘knoeien’. Tip: koop een sch ...
Wat leuk😀 heb je zelf wel eens eetbare verf gemaakt?

3 jaar geleden

Wat een leuk idee! Mijn man krijgt echt een rolberoerte als hij dit ziet🤣

3 jaar geleden

Reactie op Ilse2345

Jazeker! Mijn zoontje vindt het heerlijk om te ‘knoeien’. Tip: koop een sch ...
Wat een top ideeën!!

3 jaar geleden

Reactie op Nienn89

Ik zag op pinterest toevallig van de week iemand die een canvas hart in een ...
Zo knutselen wij ook. Echt een aanrader

3 jaar geleden

👌

3 jaar geleden

Reactie op MyMoonChild

👌
Zit de verf nu onder het plastic? Kan het niet goed zien 😅

3 jaar geleden

Reactie op MyMoonChild

👌
welke verf gebruik je dan?

3 jaar geleden

Reactie op SwanFlower88

Zit de verf nu onder het plastic? Kan het niet goed zien 😅
Yes, verf zit op het dikke papier en die combinatie (verf begon als stippen) zit in een ziplock zakje

3 jaar geleden

Reactie op Susanna91

welke verf gebruik je dan?
Ik kon alleen plakkaatverf kopen toen ik op zoek was naar verf bij de Hema, dus dat 😁

3 jaar geleden

Je moet de randen van het zakje wel even goed vastplakken, dat had ik bij de eerste poging niet gedaan 😎 en toen werd het al snel een papierprop in een zakje 😅

3 jaar geleden

Reactie op MyMoonChild

Ik kon alleen plakkaatverf kopen toen ik op zoek was naar verf bij de Hema, ...
ahh oké, dankjewel. Op deze manier kunnen ze het natuurlijk niet in de mond krijgen, dat geeft meer opties. Dankjewel!