4 Reacties

3 jaar geleden

Wij maakten vroeger (voor vaderdag bij ons thuis) (slaap)shirts en boxershorts met stempels gemaakt van aardappels. Misschien zoiets met handjes van je zoontje? En dan met verschillende kleuren textielverf? Of sleutelhanger maken van krimpfolie? Dan ook handje overtrekken oid.. En dan kun je dat in inkleuren en het folie in de oven doen. En dan krimpt het. Of een fotolijstje maken met foto van je zoontje. Ik weet niet hoeveel jouw zoontje al kan knutselen.. Mijn dochter van 10 mnd stopt elke stift alleen nog in haar mond ipv te kleuren 馃き. Alvast gefeliciteerd en veel knutselplezier!

3 jaar geleden

Ik had voor vaderdag een fotolijstje gegeven met daarin een papier waar een hartje op stond met haar voetjes. Dus haar voetje in de vingerverf doen en dan voetjes in hartvorm op het papier drukken. Ze was toen wel nog maar 4 maanden. (In het midden van het hart staat een tekst maar die heb ik even weggehaald 馃槄)

3 jaar geleden

Hand afdruk in brooddeeg. Een schildersdoek met vingerverf en laten smeren. Kleurplaat met dikke potloden laten kleuren.

3 jaar geleden

Hand afdruk in brooddeeg. Een schildersdoek met vingerverf en laten smeren. ...
Moet overigens zout deeg zijn geen brood deeg 馃槄 Dat was ik zelf aan het maken toen ik dat schreef.