9 Reacties

3 jaar geleden

Alles wat ik vindt zegt "voorzichtig", "wachten tot 12 mnd," "niet doen", etc. Is er een reden dat je dit graag wilt doen? :)

3 jaar geleden

Ik volg altijd de richtlijnen van solid starts ivm voeding. Die is iets vrijer dan wat ze instanties in Belgi毛 en Nederland zeggen, maar goed onderbouwd. Door de groentehap mag perfect, het mag niet als vervanging van de poedermelk of moedermelk. Ik deel hier anders eens de screenshots erover van de app.

3 jaar geleden

1

3 jaar geleden

2

3 jaar geleden

3

3 jaar geleden

Reactie op SVK1986

Alles wat ik vindt zegt "voorzichtig", "wachten tot 12 mnd," "niet doen", e ...
Bedankt voor je reactie! De reden is puur om zijn groentenhapjes een "twist" te geven. Ik kook zelf veel met kokosmelk dus ik dacht, zo kan hij er misschien al een beetje aan wennen :)

3 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

Ik volg altijd de richtlijnen van solid starts ivm voeding. Die is iets vri ...
Dankjewel voor de reactie en de screenshots! Ik kende Solid Starts niet, ik heb het zojuist gedownload 馃憤馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Ank-T

Bedankt voor je reactie! De reden is puur om zijn groentenhapjes een "twi ...
Ah zo, 馃槉 lekker!!! Ik las net de andere reactie, en dat is fijn dat het kan 鈾ワ笍 ik hoop dat de kleine ervan geniet en ga het onthouden 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Ank-T

Dankjewel voor de reactie en de screenshots! Ik kende Solid Starts niet, ik ...
Hihi ik vind het echt een aanrader. Gemakkelijk op snel op te zoeken of iets mag gegeven worden en als je het niet pureert, weet je ook meteen hoe je het kan geven.