8 Reacties

4 jaar geleden

Ik kook het af en toe met natuurazijn en krijg de witte waas er eindelijk van af. Goed naspoelen (eventueel afwasmiddel en naspoelen) 馃槉 hopelijk werkt dat bij jou ook!

4 jaar geleden

Dit gaat trouwens over de flesjes die witte waas (en daar doe ik de losse kolf onderdelen bij van de elektrische kolf). Ik weet niet welke onderdelen jij precies bedoeld

4 jaar geleden

Ik stop het 鈥榮 avonds in de vaatwasser en komt er vetvrij uit.

4 jaar geleden

Eerst met koud water eens goed wassen. Moedermelk lost blijkbaar met koud water beter op dan met warm water. Dus ik doe eerst koud + handzeep en dan goed warm + handzeep en droog af met papieren zakdoekjes. Ook voor het uitkoken eerst koud water gebruiken. Anders blijft het hier ook echt vettig.

4 jaar geleden

Kolf apparaat in heet water laten met dreft en dan voor 5 a 10 minuten en dan goed afwassen . Water op de kook en dan de flesje voor 5 a 6 min uitkoken en de zachte spullen 2 a 3 min . Tip natuurazijn er bij doen in het water ! Als dat ook niet helpt dan weet ik het ook niet 馃槄

4 jaar geleden

Id eerst met koud water afwassen,dat breekt de enzymen af. Dan met heet water en afwasmiddel. Nog eens afspoelen met koud water en piekfijn!

4 jaar geleden

Ik spoel alles koud af, dan met heet water en Dreft of in de vaatwasser. Na spoelen en dan in de magnetron sterilisatie bak met een klein beetje puur citroenzuur poeder tegen de kalk (we hebben vrij hard water volgens mij...)

4 jaar geleden

Bedankt voor alle adviezen. Uiteindelijk mijn kolf weer vetvrij gekregen gelukkig.