21 Reacties

4 jaar geleden

Heb hem ook gehad maar verder nog niet naar gekeken

4 jaar geleden

Ik kon daar inderdaad ook geen verschil in vinden maar dat is een paar weekjes terug..

4 jaar geleden

Toen ik keek was er echt 50% korting, heb hem vergeleken met de "normale" website

4 jaar geleden

Nou, hij is alleen geldig voor het laagseizoen. Met allebei een baan in het onderwijs is dat dus niet te doen, dus we hebben ‘m cadeau gedaan aan de buren

4 jaar geleden

Ja dat was het indd. Alleen in de niet vakantie periodes. Maar aangezien we kinderen hebben die al op de basisschool zitten gaat dat niet lukken helaas.. Maar ze misleiden je wel in het begin te zeggen dat het voor het hele jaar is.. 😁

4 jaar geleden

Wij zijn net terug van een midweekje en wel degelijk korting gehad, meerdere keren vergeleken met een boeking zonder korting

4 jaar geleden

Gekregen maar we hadden al geboekt

4 jaar geleden

Wij zijn nu tijdens mijn verlof een midweekje op Center Parcs geweest. De korting maakte voor ons heel veel verschil. Echt heel fijn!

4 jaar geleden

Heeft er iemand zo kortingscode voor mij? Die hem zelf niet wil gebruiken?

4 jaar geleden

Wij hadden inderdaad ook €300 korting. Je kortingscode moet je pas op het laatst invoeren, bij betalen dus het scheelt echt! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Atet

Heeft er iemand zo kortingscode voor mij? Die hem zelf niet wil gebruiken? ...
Ik heb nog een kortingscode hoor! Ik weet alleen niet hoe deze bij je komt? ☺️

4 jaar geleden

Ik heb dus geen code. Maar gewoon een bon met een verwijzing.. Dat is gek. Maar ze vertelde me dus sowieso dat het niet geldt in de vakantie periodes. Dus dan schiet het Sowieso niet op. Als iemand een code heeft die wel werkt in de vakanties. Hoor ik het graag 😁

4 jaar geleden

Ik heb geen kortingscode gekregen. Wil iemand hem hier misschien delen?

4 jaar geleden

Bij ons was via de weg van zwanger goedkoper dan met baby. Scheelde 200 op hetzelfde verblijf. Ik ben dus zogenaamd zwanger :) Kon de baby vervolgens gewoon opgeven

4 jaar geleden

Bij ons was via de weg van zwanger goedkoper dan met baby. Scheelde 200 op ...
Dit was bij de prenatal voucher

4 jaar geleden

Reactie op AJCS

Ik heb geen kortingscode gekregen. Wil iemand hem hier misschien delen?
Ik heb best veel vouchers van de prenatal. Ze zijn alleen niet geldig in de schoolvakanties ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Kristina0501

Ik heb best veel vouchers van de prenatal. Ze zijn alleen niet geldig in de ...
Ik zou er graag 1 gebruiken. Mijn oudere dochter mag nog net buiten de vakantie verlof. We willen graag een weekje of midweek om mijn verlof leuk af te sluiten.

4 jaar geleden

Wij zijn net een week geweest naar een park in Duitsland met de familie. Buiten de schoolvakanties, in mijn verlof, en wij hadden wel een flinke korting.

4 jaar geleden

Reactie op AJCS

Ik zou er graag 1 gebruiken. Mijn oudere dochter mag nog net buiten de vaka ...
Heb je een idee hoe ik een foto naar je toe kan sturen?

4 jaar geleden

Reactie op Kristina0501

Heb je een idee hoe ik een foto naar je toe kan sturen?
Zou je die willen sturen naar annescherpenisse88@gmail.com ? Alvast heel erg bedankt!!