6 Reacties

2 jaar geleden

Je geeft hem toch wel te drinken neem ik aan. Dan kun je de melk toch ook in het geen waar hij nu uit drinkt geven? Uit een tuitbeker of gewone beker of wat je ook gebruikt?

2 jaar geleden

Je kan het even via Facebook of Twitter van kruidvat vragen of dat mogelijk is馃槉

2 jaar geleden

Je geeft hem toch wel te drinken neem ik aan. Dan kun je de melk toch ook i ...
Ik hoop dat ze idd bedoeld alleen geen flessen meer. Melk kun je net goed in de tuitbeker/rietjesbeker geven als waar die nu water oid uit drinkt. Alleen wel opletten dat met een uur op is anders bederft het.

2 jaar geleden

Als die uit iets anders drinkt het daaruit aanbieden en opmaken. In principe heb je geen flesvoeding meer nodig en kan je gewoon normale melk aanbieden of mischien beginnen met de overgang

2 jaar geleden

Om antwoord te geven op de vraag die je stelt ipv advies over drinken馃槀 ik denk niet dat ze het terug nemen. Sowieso kunnen de regels op alles wat onder voeding valt al strenger zijn en daarnaast hoeven ze zonder bon zeker niks terug te nemen. Ik heb trouwens zelfs een x begrepen dat doorverkopen van babyvoeding niet mag, maar kan het mis hebben. Misschien iemand met een kleine portemonnee er blij mee maken? Anders zou het wel erg zonde zijn.

2 jaar geleden

Je kan het terug brengen bij het Kruidvat en je geld terug krijgen ook zonder bon. 2 weken geleden zelf ook nog gedaan.