6 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken deze sinds 3 dagen. Heb niks anders gemerkt aan onze zoon, dus ben tevreden! Op de verpakking staat 2 schepjes door de fles, maar toen kreeg hij het er na 5min niet meer uitgezogen (ik heb speen 3 hiervoor gebruikt) en ben ik verder gegaan met een lepel (dat duurde ontzettend lang)😅 1 schep was ook nog net te dik, dus ik doe er nu een bescheid schepje bij en dat gaat prima

3 jaar geleden

Reactie op kattenvrouwtje

Wij gebruiken deze sinds 3 dagen. Heb niks anders gemerkt aan onze zoon, du ...
Hee weet niet welke fles je gebruikt maar dokter brown heeft de y cut speen en dat is voor papflessen dus dan zou je gewoon 2 schepjes kunnen doen
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Daniqueelena

Hee weet niet welke fles je gebruikt maar dokter brown heeft de y cut speen ...
Ik heb inderdaad de dr Brown. Maar las dat de y speen snel stuk gaat. Hoe is jouw ervaring daar mee?

3 jaar geleden

Reactie op kattenvrouwtje

Ik heb inderdaad de dr Brown. Maar las dat de y speen snel stuk gaat. Hoe i ...
Ik had de speen voor johannesbroodpitmeel gekocht maar ging veelste snel... dus weet niet of het snel kapot gaat maar binnenkort ga ik het proberen met de pap fles. Gewoon voorzichtig schoonmaken

3 jaar geleden

hoe oud zijn jullie babys??

3 jaar geleden

Reactie op CDMBX

hoe oud zijn jullie babys??
4 maanden