Wij hebben de eerste 6 maanden nutrilon prosyneo h.a. 1 gebruikt. Daar waren wij heel tevreden over maar helaas gaan/is alle h.a. voeding uit het assortiment. Wij moesten daarom op zoek naar een geschikt alternatief.
Sinds kort geven wij nu kruidvat extra care 2.
Daar waar zij de nutrilon altijd met de 1 speen (dr brown) en bij vermoeidheid halvewege de 2 speen in 20-30 minuten haar fles leeg dronk, deed ze daar met de kruidvat extra care ineens 10 minuten over met de 1 speen. Ze was aan het eind van haar fles vooral heel gefrustreert dat haar fles nu al op was en erg onrustig. Gaf ook meer mondjes terug ineena. Net de prematuurspeen van dr brown geprobeerd en ze deed er weer netjes 20 minuten over en is niet gefrustreert nu.
Ze krijgt 180+6 in haar flessen.
Is dit normaal voor kruidvat voeding? Vind het zo apart dat we na 6 maanden ineens op een prematuur speen moeten gaan zitten 馃槄 ik kan mij ook niet voorstellen dat ik na 2 kinderen aan de flesvoeding ook iets verkeerd doe in de bereiding maar goed, ik heb ook nooit eerder kruidvat gebruikt (oudste dronk nutrilon pepti).
Wij hadden Etos babyvoeding en zijn ook eventjes op die van de Kruidvat over gegaan.. heeft niet lang geduurd. Die van de Kruidvat is inderdaad dunner.. dus wij zijn gauw weer terug gegaan naar de Etos voeding. 馃き
Wij hadden Etos babyvoeding en zijn ook eventjes op die van de Kruidvat ove ...
Ja die luxe hebben wij niet helaas 馃檮 er is niks meer te vinden behalve die met gedeeltelijk geknipt eiwit helaas haha 馃槀 vind het verder ook niet erg, maar vroeg me af of het normaal was of dat ik iets fout deed hahq