9 Reacties

7 maanden geleden

Weet niet of ik de gouden tip heb, maar mijn dochtertje heeft ook een flinke bos met krullen. Ik maak ze iedere morgen nat met de waterspuit, en dan doe ik er krullencreme in van de action. En daarna kam ik het door. En dat gaat hier goed. Soms een knoopje, maar tis goed te doen. Zal je straks een foto sturen van de creme. Hopelijk werkt dit ook voor jullie. Succes ermee!

7 maanden geleden

Ons meisje heeft nu al ontzettend lang haar en heel veel krullen! Ik was het met zwitsal anti klit. En laatst ook geprobeerd om een beetje van mijn eigen conditioner erdoor te doen, helpt ook wel. Maar vooral de anti klit spray van kruidvat eigen merk! En niet elke dag kammen maar gewoon een beetje nam maken zodat de krul er weer mooi in komt. Of als je dan kamt, daarna nat maken zodat de pluis weer mooie krul wordt. Helpt hier in ieder geval wel 😊

7 maanden geleden

Hier hetzelfde 😅 Ik was haar haar savonds met speciale krullen shampoo en conditioner voor kids (bij de kapperswinkel te verkrijgen) dan na het wassen smeer ik van hetzelfde merk een crème in die niet uitgewassen hoeft te worden. Daarna kam ik het (crème werkt verzachtend) en gaat ze slapen. Smorgens maak ik haar haar nat met een plantenspuit en kam ik het weer. Ik weet niet of het dè gouden tip is maar voor ons werkt het en houd ze mooie pijpenkrullen er aan over 🥰

7 maanden geleden

Reactie op LauraSaraiy

Hier hetzelfde 😅 Ik was haar haar savonds met speciale krullen shampoo en ...
Deze gebruik ik

7 maanden geleden

Hier vergelijkbare krulletjes aan de foto te zien! Misschien helpt het om een beetje van de CG methode af te kijken? Ofwel, enkel kammen wanneer het nat is. Na het natmaken liefst een leave in of anti klit spray gebruiken en vanaf de punten beginnen met kammen (bij ons werkt een brede puntkam, daarna een smallere het beste tegen klitten). Ik gebruik gewoon de leave-in conditioner die ik ook bij mezelf af en toe gebruik (nature Box avocado), maar een kruidvat/etos merk kan ook prima. Je hoeft de haren echt niet elke ochtend nat te maken, maar als ze veel/snel klitten krijgt (bij mij thuis wel) kun je het beste elke ochtend even natsprayen en met leave-in of antislip spray behandelen. Wat anderen ook al aangeven helpt speciale shampoo/conditioner en krullencreme voor kinderen ook goed mee. Ik eindig zelf altijd met een krullengel, maar dat komt omdat ik het mooi vind als de pijpenkrullen bij mijn dochtertje blijven zitten😁 Eventjes de haren doen tijdens het eten of wanneer ze tv mag kijken helpt ook een heleboel tegen gestruggle.

7 maanden geleden

Allemaal heel erg bedankt voor de tips! 😊 Ik kan hier zeker wat mee!

7 maanden geleden

Herkenbaar! Het was voor mij ook even een zoektocht aangezien ik zelf niet van die mooie krulletjes heb. Dit werkt hier heel goed: Wassen met een sulfaat vrije shampoo (1-2x per week) en na het douchen leave-in conditioner in het haar en doorkammen met een kam met grove tanden. In de ochtend het haar natmaken met een waterverstuiver, een beetje leave-in conditioner erin en dan doorkammen. Als het niet heel pluizig is dan maak ik het niet nat en doe ik er alleen een beetje serum in en kam ik het met mijn vingers. Ik doe haar haren ook tijdens het ontbijt, dan zit ze rustig te eten en is het zo klaar!

7 maanden geleden

Stoppen met kammen als het droog is. Haren wassen met een goede shampoo. Je hebt cantu kids speciaal voor krullen. Tijdens het douchen met de conditioner kammen. (Denman borstel of 1 waar heen verdikking op de puntjes zit zie de denman). Hydrofiele doek om het haar droog te knijpen/scrunchen. Niet vegen met een handdoek gewoon de krul erin knijpen. Leave in conditioner en een krullen crème erin en klaar. Dag later haar nat maken met een water verstuiver echt goed nat. De producten dag eerder voel je dan wel werken vaak al. Met de vingers erdoor. Is het droog het haar dan weer een beetje leave in conditioner. Daarna een krullencreme en de krullen er weer in knijpen. Ik kam zelf mijn haren alleen onder de douche met conditioner erin anders niet. Ik trek mijn haar dan helemaal kapot waardoor het nog meer gaat pluizen.

7 maanden geleden

Reactie op LauraSaraiy

Deze gebruik ik
Super bedankt voor alle tips! Ontzettend blij mee. Ook deze lijn gekocht en heel blij met het eerste resultaat. Nog even verder uittesten maar het is nu al 100x beter! 😊