9 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even, want heb precies hetzelfde probleem

2 jaar geleden

Boots die wij hebben zijn trouwens maat 20
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Zet je de baby op je schoot om de laars aan te trekken?

2 jaar geleden

Ik heb dit ook bij onze zoon, bij normale schoentjes doe ik zn teentjes al in de schoen en kietel ik altijd een beetje onder z'n voetje dan strekt hij zijn tenen en glijd er zo in. Maar bij een laarsje gaat dat denk ik niet lukken nee. Goeie vraag, wij gaan in febr ook wintersport en wil hem dan ook wel snowboots aan doen..

2 jaar geleden

Bij ons helpt het om hem met zijn tenen in de schoen te zetten en dan staan op tafel. Hij wordt dan verplicht om zijn voetzolen plat op de grond te zetten waardoor hij ‘klikt’ in zijn schoentjes.

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Zet je de baby op je schoot om de laars aan te trekken?
Op schoot, staan op tafel, zitten op de grond… eigenlijk op alle mogelijke manieren.

2 jaar geleden

Reactie op sonnebloem

Ik heb dit ook bij onze zoon, bij normale schoentjes doe ik zn teentjes al ...
Probleem is denk ik dat ik de laarsjes ook niet van opzij kan open maken met een rits oid. Ik kan niet zien hoever de voet nog moet zakken. Er moet toch een manier zijn dat ze aangaan lijkt mij… Er is 100% voldoende ruimte in het voetgedeelte.

2 jaar geleden

Ik ben laatst naar een kinderschoenenwinkel gegaan en blijkbaar doen alle kinderen de tenen kromtrekken bij het aandoen van schoenen (deed ons dochtertje dus ook meteen)! Het heeft echt geduld en gewenning nodig! Iedere dag blijven proberen en er ook echt de tijd voor uittrekken. Op het moment dat ze de tenen dus niet meer Korn hebben kun je de schoen aandoen! Hier hielp in het begin om haar af te leiden en nu gaan de schoentjes al een paar dagen heel soepel aan!