13 Reacties
3 jaar geleden
Ik zou eerst even kijken hoe het gaat bij de opvang en of ze goed georganiseerd zijn. Ik kwam ook met alle spullen aan maar bleek dat ze bij onze opvang alles daar voor ons zoontje hebben. Hij slaapt in een slaapzak van daar die daar gewassen wordt, heeft daar zijn eigen speen (zelfde merk), en gebruikt ook flesjes van daar. Verder heeft hij een eigen mandje met reservekleding en daar doen ze ook zijn kleding in als hij gaat slapen. Ik heb niets gelabeld en we zijn ook nog niets kwijt.
3 jaar geleden
Reactie op babykamer
Wij hebben onlangs alles gelabeld met stickers van goedgemerkt.nl. Tot nu t ...
Wij hebben ook labels van goedgemerkt. Zitten inmiddels al 9 maanden op de flessen enzo, blijft perfect zitten. Op stof moet ik nog uittesten, die zitten er pas net op maar lijken ook goed te blijven zitten.
3 jaar geleden
Heb je toevallig bij de geboorte ook zo'n gratis baby box bij de AH gehaald? Daar zat een kortingscode in voor een site, daar heb ik ze gehaald, heem tevreden over!
3 jaar geleden
Wij doen op de kleren niks, wat daar groeit ze toch steeds zo snel weer uit, dan blijf je bezig (ook met het verwijderen). Bij jasje, slaapzak, schoenen etc is het logisch om het wel te doen omdat zij dat ook aan en uit doen daar en het anders niet te doen is wat van wie is.
Wij hebben stickers en textielstickers van goedgemerkt gekocht.
3 jaar geleden
Ik heb alleen de fles gedaan. Kleding blijft in de tas en de schoenen ook, slaapzak krijgen ze daar. Je kunt bij ons ook spullen in een mandje doen. Zelf heb ik nog nooit daar een speen gelabeld zien liggen. Onze labels komen bij goedgemerkt vandaan.
3 jaar geleden
Flesje en speen hebben wij gelabeld met stickers van sites zoals hier al benoemd. Speen met naam erop besteld, wel zo handig. Slaapzakken voorziet en wast ons kdv zelf.
Kleding labelen snap ik niet zo? Reserve kleren zitten in zijn dagelijkse rugzak en/of mandje daar. Als iets vies is doen ze het netjes in een zakje en meteen in de tas.
En van schoenen mag je van de ouders toch ook wel verwachten dat ze de juiste pakken met ophalen? 😆
3 maanden geleden
Alleen de fles, bakjes en speendoosje zijn gelabeld. En in zijn knuffel heb ik zijn naam in laten stikken, verder ligt alles eigenlijk altijd in zijn bakje en weten ze wel wat van hem is. Als dat niet zo is hangt t op het lost en found bord of wordt er een bericht gestuurd naar alle ouders