10 Reacties
4 jaar geleden
Ik loop medisch in het ziekenhuis. En heb echt niks slechts over ze te zeggen. Ben zoal bij het geboortehuis geweest als bij de verloskundige afdeling.
Alles is netjes geregeld en ze denken erg met je mee als je vragen hebt! Ik vind het daar erg fijn!馃槝
4 jaar geleden
Kom er net van terug, 'moest' de kleine laten draaien. Wat een lieve mensen daar! Hiervoor liep ik bij t spaarne.. vreselijk daar. Overstap gemaakt.. en geen sec. Spijt van!
4 jaar geleden
Voor mij een top ziekenhuis. Ik zou heel graag daar willen bevallen als het zover is. Hopelijk is er straks plek 馃馃徏
4 jaar geleden
Ik ben momenteel ook 34 weken en loop ook bij het lumc. Ik heb vorige week door een aantal dingen 4 keer een halve dag in het ziekenhuis gelegen en praktisch elke arts gezien in het geboortehuis. Stuk voor stuk waren het super lieve artsen en verpleegkundigen en maak ik mij totaal geen zorgen over de bevalling.
Aangezien we tegelijk lopen in het zelfde ziekenhuis hoor ik graag hoe het met je gaat
4 jaar geleden
Ik ben er nu ook diverse malen geweest en vind het ook een heel prettig ziekenhuis. Bij de minste twijfel kon ik meteen langs komen en werd ik heel snel geholpen.
Allemaal aardig personeel ook.
Vandaag te horen gekregen dat ik via het ziekenhuis blijf lopen ivm verhoogde bloeddruk en eigenlijk ben ik daar een soort van blij om. Geeft me een gerust gevoel.
4 jaar geleden
Hele goede ervaringen mee! Ruim anderhalf jaar geleden daar bevallen met 35 weken en er werd super goed voor ons gezorgd en met ons meegedacht. Ze namen echt alle tijd voor ons en luisterden echt naar onze wensen.
Ben nu ook 34 weken zwanger en het is al vanaf 28 weken aan het rommelen. Verschillende keren aan de ctg gelegen maar niets is teveel. Ik had een keer tot na het weekend gewacht met bellen omdat het toch steeds oke was en toen zeiden ze joh al bel je midden in de nacht of elke dag, dat is echt geen probleem.
4 jaar geleden
Reactie op roomy-97
Ik ben momenteel ook 34 weken en loop ook bij het lumc. Ik heb vorige week ...
Ik voel me erg goed. Ik moet in het ziekenhuis bevalling omdat ik spierziekte heb, maar ik heb geen nu geen klachten. alles is goed met de baby.
4 jaar geleden
3 dagen geleden in het lumc bevallen! En ik heb echt niks te klagen gehad. Heb er 30 uur over gedaan en zoveel verschillende verloskundige/gynaecologen gezien. Ze nemen allemaal echt de tijd voor jou en je partner. Ondersteunen waar jij ze nodig hebt. Mijn mening is echt positief!馃挆
4 jaar geleden
Gister middag met spoed bevallen nadat mijn placenta los liet en extreem ging bloeden. Ik had een groot team met allemaal kinderartsen en iedereen hier is stuk voor stuk fantastisch. Zowel ik als mijn kleine krijgen de beste zorg die er is.
2320 gram dus ik heb echt een mini mannetje maar hij maakt het goed gelukkig.