17 Reacties

2 jaar geleden

Sokken, ondergoed e.d.

2 jaar geleden

Hoi hoii! Ik geef ook altijd graag leuke kadotjes dus bij deze : -Foto puzzel van je man en je kind ( of van jullie allemaal ) - gegraveerde snijplank - overnachting in een hotel voor je man en je kind ( ik weet niet of je ze graag alleen wilt laten gaan ) met een kinderzwembad, samen uiteten in de avond. Echt papa-kind samen. - whiskey glazen - goede chef’s mes - avondje kamperen in de woonkamer met al zn lieveings snacks en diner - sleutelhanger “boekje” met kleine foto’s erin van je kind - mooie kwaitatieve das ( met de naam van je kind aan de binnenkant ) - manchetknopen met de letter van je kind Hopelijk heb je er wat een ☺️

2 jaar geleden

Ik volg even hihi, ik weet dat op yoursurprise vaak leuke foto cadeaus staan maar ik zoek nog even verder. Ik zag ook iets van een gepersonaliseerde voorleesboekje voor het slapen gaan voor papa’s

2 jaar geleden

Ik volg ook even

2 jaar geleden

Op Etsy zijn ook superleuke shops waar je dingen kunt personaliseren met naam e.d. Van bekers tot t-shirts,sleutelhangers enz… Ik let wel met bestellen op dat het uit de EU komt. Anders zit je met invoerrechten enz en duurt het heel lang. Vorig jaar heb ik zo’n emaille kampeermok gekocht van onze Volkswagencamper erop en een mooie tekst.

2 jaar geleden

Ik heb vorig jaar een bierglas laten graveren met een boodschap van onze zoon en een bierpakket. Samen met een vader zoon tshirt. En een papa beer voorleesboek. Dit jaar geef ik een vader zoon zwemshort voor de vakantie. En een gegraveerde ketting hanger van uniekje. Zelf krijg ik er ook 1 van daar. Toen wees hij er ook 1 aan van die is leuk die zoiets zou ik wel dragen. Gezien hij nooit sieraden draagt nu wel 1 besteld voor hem.

2 jaar geleden

Op wonderbly kun je een boek personaliseren. Je kunt het uiterlijk van vader/kind aanpassen en namen invoeren. Echt heel erg leuk! Ik heb er net 1 besteld. Het is niet heel goedkoop, €37 inclusief verzending voor de hardcover. Er is tot en met morgen een kortingscode, staat op de website, dan krijg je 20% korting.

2 jaar geleden

Heb laatst 35 kaartjes voor z’n verjaardag gemaakt en deze in een wekpot gestopt. Kaartjes bevatten o.a. - kraslot - 1 op 1 date met de meiden apart - lunchen met mij - lunchen met z’n vieren - favoriete snoep kopen - een verzorgingsproduct naar keuze - thuisbezorgd bestellen En zo allerlei kleine/grote cadeautjes die bij hem passen. De wekpot versierd met handlettering en een tekening van de meiden erbij. Voor Vaderdag doen we het hier simpel, gaat meer om de attentie dan het cadeau

2 jaar geleden

Ik volg ook even. Vind het altijd best moeilijk 🙈

2 jaar geleden

Ik heb het boek: 'dad, you got this' gekocht voor hem. Vol met interessante interviews en leuke activiteiten tips

2 jaar geleden

Reactie op E0603

Ik heb het boek: 'dad, you got this' gekocht voor hem. Vol met interessante ...
Deze dus, nu voor de helft van de prijs

2 jaar geleden

Reactie op Miloutje

Ik heb vorig jaar een bierglas laten graveren met een boodschap van onze zo ...
Ik denk dat ik ook voor de bierglazen ga. Heb ergens gezien dat je er 2 kunt laten graveren.

2 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Heb laatst 35 kaartjes voor z’n verjaardag gemaakt en deze in een wekpot ge ...
Heel leuk idee!

2 jaar geleden

Reactie op Krisje 89

Ik volg ook even. Vind het altijd best moeilijk 🙈
Wat een ellende altijd weer hè. 🤣🙊 zo ook met verjaardag. Zo slecht in.

2 jaar geleden

Reactie op Mr92

Ik denk dat ik ook voor de bierglazen ga. Heb ergens gezien dat je er 2 kun ...
Ik heb het via gravosign.nl gedaan. Daar heb je keuze uit meerdere modellen bierglas en niet alleen die fluitjes. Ook kon ik daar zelf mijn eigen tekst en krullen en wat ik maar wou aangeven. Niet dat standaard ontwerp overal. Kreeg een ontwerp per mail en na toestemming werd hij gemaakt. Vond dat echt super fijn.

2 jaar geleden

Hier ook vorig jaar bij gravosign een bierglas gedaan met handafdruk laten graveren en tekst erin! Heel tof

2 jaar geleden

Matchende happy socks!