9 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe nu 2x per week een bootcamp gericht op zwangere/post partum vrouwen. Ik ga bijna naar de bekkenfysio en hoop dan groen licht te krijgen voor het hardlopen, wat ik altijd graag deed. Voor vetverbranding kan je het beste cardio sporten doen, zoals wielrennen, hardlopen (kijk dus wel uit met je bekken) en zwemmen. Om je lichaamsvorm uiteindelijk wat strakker te krijgen, zal je ook krachttraining moeten toevoegen.

4 jaar geleden

Een volgtip op instagram is Dottirtraining. Zij is gericht op vrouwen die zwanger zijn, net bevallen of al moeder zijn. Fijne oefeningen om je lichaam weer sterk te maken. Ze raadt dan ook af om direct hoge intensiteit te doen zoals cardio want dat schijnt niet goed te zijn. Kan wel cardio maar rustig aan dus. En zelf ben ik bezig met "vasten" tussen 12.00 tot 20.00uur eten. Dan eten wat je wilt (kan natuurlijk wel opletten) en voor en na die tijd water en thee drinken. En daarnaast dus rustig aan sporten.

4 jaar geleden

Ik raad aan om pilates te gaan doen, dat is een soort krachttraining waarbij je echt je “core” traint en de onderliggende spieren en dus strakker in je vel gaat zitten en je ook echt sterker voelt! Heb er zelf heel veel baat bij!

4 jaar geleden

Ik zelf doe aan krachttraining 4 à 5 keer per week een uurtje. Dit lijkt heel veel, zeker nu ik moeder ben maar dat valt echt mee. Dit is “mijn” moment ( ook al moet ik mezelf soms dwingen om te gaan) en zo verkoop ik t ook aan mezelf😹. Kracht training heeft mij het snelste geholpen om altijd weer terug in vorm te komen. Wat betreft een hangbuik/vet dat heb ik ook, mn huid is gewoon uitgerekt, dus ik ga dat wss nooit meer strak krijgen, en daar leg ik me gewoon bij neer.

4 jaar geleden

Reactie op sharontew

Ik zelf doe aan krachttraining 4 à 5 keer per week een uurtje. Dit lijkt he ...
Stomme vraag misschien maar waar laat je dan je kind? Ik wil ook wel weer vaker sporten maar wil niet savonds altijd weg zijn als mn man thuis en en elke keer een oppas voor een uurtje gaat niet lukken 🙈 hoe doe jij dat?💪🏻

4 jaar geleden

Eerste kilo's vlogen eraf van de 20 die ik aangekomen was, maar de laatste 7 kilo blijft plakken, de weegschaal is gestagneerd. Komt ook door mezelf, ik ben de afgelopen weken aan het overleven geweest met slaapgebrek voedingen etc alles wat er op je af komt, dat ik niet op gezonde voeding heb gelet. Ben ervan overtuigd als ik gewoon gezond ga eten en de chips en koekjes laat staan ik vast wel afval. Maargoed als tip cliché wandelen met je baby en huishouden doen? 2 vliegen in 1 klap

4 jaar geleden

Reactie op madelontbdv

Stomme vraag misschien maar waar laat je dan je kind? Ik wil ook wel weer v ...
Als je echt krachttraining wilt doen kun je ook wat elastieken en gewichten etc bestellen en gewoon trainen met je eigen lichaamsgewicht, zeker om te beginnen. Staan genoeg goede workout video's op YouTube

4 jaar geleden

Reactie op madelontbdv

Stomme vraag misschien maar waar laat je dan je kind? Ik wil ook wel weer v ...
Mn man is dan altijd 1,5u met de kleine😜

4 jaar geleden

Reactie op Pattyhnn

Een volgtip op instagram is Dottirtraining. Zij is gericht op vrouwen die z ...
Dat doe ik nu ook, dat vasten. en dat gaat razend snel! De ochtend ben ik toch erg druk met vanalles:)